Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: برخی از مدیران باشگاه‌ها برای جذب بازیکن با دلالان کار می‌کنند.

 

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  درباره مبلغ قرارداد‌های بالا در بازار نقل و انتقالات گفت: دلالان و ایجنت‌ها در فوتبال ما رخنه کرده اند و آن‌ها در افزایش قیمت بازیکنان نقش پر رنگی دارند، همچنین برخی از مدیران باشگاه‌ها با دلالان همکاری می‌کنند و به نوعی دستشان در یک کاسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فنونی زاده گفت: به نظرم باید بازیکن از نظر فنی ارزش داشته باشد تا با او  قرارداد نجومی ببندد نه اینکه باشگاه‌ها با بازیکنان بدون رزومه و سوابق قوی قرارداد بالا منعقد کنند. سازمان بازرسی کل کشور و ارگان‌های نظارتی  باید به موضوع قرارداد‌ها ورود کنند و جلوی قرارداد‌های سنگین را بگیرند. فوتبال کشورمان درآمدی ندارد و اگر حامیان مالی حمایت نکنند باشگاه‌ها قادر هستند که به حیات خود ادامه دهند به همین دلیل نباید به بازیکنان بی کیفیت پول کلان بدهند.  

در دوره ما دلال و مدیربرنامه نبود 

پیشکسوت فوتبال گفت: دلال، مدیربرنامه و یا ایجنت در دوران ما نبود و بازیکن در تمرینات حضور پیدا می‌کرد و سرمربی تیم بعد از تماشای بازی آن بازیکن نظر نهایی اش را به مدیریت باشگاه اعلام می‌کرد تا قرارداد با او ببندد. من هم چند بازیکن به علی پروین پیشنهاد دادم و  با آن بازیکنان  بعد از تماشای نحوه بازی شان  قرارداد بسته شد.  

برخی از پیشکسوت ها با موتور مسافرکشی می کنند 

فنونی زاده گفت:  برخی از پیشکسوت‌ها با موتور مسافرکشی می‌کنند و  هزینه زندگی خود را می‌دهند به نظرم بهتر است ۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را به صندوق  پیشکسوتان اختصاص بدهند تا مشکلات بازیکنان قدیمی حل شود.  

امیدوارم پرسپولیس به سرنوشت تیم های شاهین و استیل آذین دچار نشود 

مدافع اسبق پرسپولیس درباره ارزیابی اش از خرید‌های سرخپوشان گفت: به نظرم تیم پرسپولیس بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است. البته اکثر بازیکنان جذب شده مسن و با تجربه هستند و امیدوارم سرنوشت تیم پرسپولیس همانند تیم‌های شاهین و استیل آذین نشود و گل محمدی بتواند این بازیکنان را مدیریت کند.  

کریم باقری باید دستیار اول گل محمدی می شد 

او درباره جذب مربیان خارجی از سوی پرسپولیس گفت: به نظرم جذب مربی بدنساز خارجی خوب است، اما بهتر بود مربی دروازه بانان و دستیار اول گل محمدی را از  مربیان داخلی انتخاب می‌کردند. کریم باقری باید دستیار اول گل محمدی می‌شد و اگر او کارایی ندارد از پرسپولیس برود و در تیم دیگری فعالیت کند.  

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فنونی زاده باشگاه ها گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود