Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، خلیل عبدالهی با اشاره به صدور اخطاریه هواشناسی سطح قرمز مبنی بر تشدید بارش های موسمی همراه با تندبادهای موقتی و سیلاب و در مناطق مستعد همراه با بارش تگرگ، وزش باد و خیزش گردوخاک از روز سه شنبه مورخه ۴ مرداد لغایت روز جمعه مورخ ۷ مرداد جاری در سطح استان، به تمام فرمانداری ها و دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استانداری فارس و شهرداری های تابعه استان ضرورت حفظ آمادگی و مهیا نمودن امکانات و تجهیزات در اختیار جهت مقابله و مدیریت مخاطره در پیش رو ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین توصیه اکید کرد که مردم شریف استان فارس طی مدت یاد شده از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه های فصلی ، صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع خودداری نمایند. همچنین شهروندان کرامی در مدت یاد شده هشدارهای هواشناسی را کاملا جدی گرفته و از انجام هرگونه اقدامات خطرآفرین اجتناب نمایند.

همچنین عشایر محترم  از هرگونه اتراق در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی اجتناب نموده و خطرات صاعقه را جدی بگیرند. کشاورزان محترم نسبت به جمع آوری محصولات کشاورزی و نگهداری آنها در مکان های سرپوشیده و مناسب اقدام نموده و نسبت به استحکام فضاها و تاسیسات  گلخانه ای و مواظبت از محصولات آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی اخطار سطح قرمز مدیریت بحران باران و تگرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت؛ هشدار قرمز سیل و بارش

در بیشتر استان‌ها بارش‌های سنگینی خواهیم داشت. هرمزگان معادل ۶ ماه بارش خود را در بازه زمانی کوتاهی تجربه می کند. برای چند استان هشدار قرمز صادر کردیم. سواحل بارندگی شدید دارند و در محورهای هراز و چالوس احتمال رانش زمین و ریزش سنگ وجود دارد.

کد خبر 750030

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • هواشناسی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت؛ هشدار قرمز سیل و بارش
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان
  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • هواشناسی استان اردبیل هشدار سطح نارنجی صادر کرد
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌های کشور
  • توصیه‌های ایمنی برای هشدار نارنجی بارندگی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری