Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:35:00 GMT

نجات جان شهروند مهریزی پس از هشت روز در چاه

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۷۹۲۵

نجات جان شهروند مهریزی پس از هشت روز در چاه

ایسنا/یزد رییس آتش نشانی مهریز گفت:‌ یک شهروند مهریزی که در هشت روز پیش در یکی از چاه های عمیق بالادست روستای خورمیز علیا حبس شده بود زنده بیرون آورده شد.

سیدابوالفضل حسینی‌منش،‌ رئیس آتش نشانی مهریز در خصوص عملیات نجات جان شهروند حبس شده در چاه این شهرستان اظهار کرد: اسماعیل زارع خورمیزی ملقب به حسین، هشت روز پیش در یکی از چاه‌های عمیق بالادست روستای خرومیز علیای مهریز سقوط و حبس شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌خانواده اسماعیل بعد از غیبت وی از هشت روز پیش در حال جستجو آن بودند که به صورت اتفاقی صدای او را در چاه حوالی زندگی خود شنیده و موضوع را سریعاً به آتش نشانی اطلاع دادند.

حسینی منش گفت: بلافاصله بعد از تماس با آتش نشانی، ماموران امداد و نجات با همکاری فوریت‌های پزشکی و اورژانس به منطقه اعزام و نسبت به انتقال وی به بیمارستان اقدام کردند.

رئیس آتش نشانی مهریز در ادامه با بیان این‌که علت وقوع این حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی به دلیل وجود چاه در برخی مناطق برای پیشگیری از حوادث ضروری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حال عمومی اسماعیل زارع خوب است و هم‌اکنون در بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا (س) شهرستان مهریز بستری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سقوط در چاه آتش نشانی هشت روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های سوپرلیگای والیبال ایتالیا، تیم ورونا در حضور امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر یک مقابل لوبه شکست خورد و به مقام ششمی این لیگ بسنده کرد.

در این دیدار ابتدا ورونا ست اول را با نتیجه 25 بر 23 از آن خود کرد. در ادامه اما لوبه توانست ست های دوم تا چهارم را با نتایج 25 بر 18، 26 بر 24 و 25 بر 22 پیروز شود تا با کسب رتبه پنجم سهمیه کاپ اروپا را به دست بیاورد.

در این مسابقه نوموری کیتا و امین اسماعیل نژاد به ترتیب نوزده و هجده امتیاز برای ورونا کسب کردند و در تیم لوبه مارلون یانت هررا بیست و چهار و آدیس لاگومژیا بیست و یک امتیاز به دست آوردند.

با این نتیجه ورونا با ستاره ایرانی خود رتبه ششم فصل 24-2023 را به دست آورد؛ رتبه ای که رضایت هواداران این تیم را به دنبال نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی