Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:03:33 GMT

کشف لیفتراک ۲۰ میلیاردی قاچاق در شهرستان کوه چنار

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۸۰۰۸

کشف لیفتراک ۲۰ میلیاردی قاچاق در شهرستان کوه چنار

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یوسف ملک زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان کوه چنار با رصد اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با استقرار مأموران پلیس در محور ورودی شهرستان کوه چنار، کامیون مورد نظر حامل یک دستگاه لیفتراک قاچاق توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه ارزش لیفتراک قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص راننده کامیون دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 5546915

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس قاچاق بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سیلاب جهرم شیوع کرونا مشهد اردبیل استهبان واکسن کرونا سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ فرمانده انتظامی بندرخمیر گفت: ماموران یگان امداد بندرخمیر هنگام گشت زنی در یکی از جاده های مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.
سرهنگ علی اکبر مرادی افزود: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده، با افزایش سرعت فرار کرد که پس از طی مسافتی به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون و دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید؛ مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
وی گفت: در این حادثه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت کردند و سرنشین دیگر به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی بندرخمیرافزود: زوایای مختلف وقوع این حادثه در حال بررسی است که نتیجه نهایی متعاقباً اطلاع رسانی می شود.

دیگر خبرها

  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان