Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جشنواره هنری «آوای مهر» گفت: این جشنواره ویژه افراد دارای معلولیت در سه بخش «موسیقی»، «ادبیات» و «خوشنویسی» به همت اداره‌ کل بهزیستی استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، سمانه زمانی درباره جشنواره هنری «آوای مهر» اظهار داشت: این جشنواره ویژه افراد دارای معلولیت در سه بخش موسیقی، ادبیات و خوشنویسی اداره‌کل بهزیستی استان تهران و با مشارکت خانه موسیقی ایران، شهرداری تهران، خانه‌ موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد و دیگر نهادها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شرایط سنی شرکت‌کنندگان گفت: رده سنی شرکت‌کنندگان گروه «الف»؛ پنج تا ۱۱ سال، گروه «ب»؛ ۱۲ تا ۱۸ سال، گروه «ج»؛ ۱۹ تا ۳۵ سال و گروه «د»؛ ۳۶ سال به بالا است که با توجه به نوع معلولیت از یکدیگر تفکیک خواهند شد.

زمانی افزود: بخش موسیقی در قالب تک‌خوانی، دونوازی، و گروه‌نوازی برگزار خواهد شد. شرکت‌کنندگان باید قطعه‌ای را حداقل سه دقیقه و حداکثر پنج دقیقه ضبط کنند. بخش شعر و ادبیات با موضوع آزاد شامل شعر نو، کلاسیک، و قطعه ادبی است. بخش خوشنویسی نیز با موضوع آزاد در سه بخش قلم نی، تحریر، و نقاشی‌خط برگزار خواهد شد و هر شرکت‌کننده مجاز است یک اثر در اندازه ۵۰ در ۷۰ و یا در قطع آ۳ بدون قاب یا پاسپارتو به دبیرخانه ارسال کند.

 

 

مدیرکل بهزیستی استان تهران بیان کرد: آیین افتتاحیه جشنواره آوای مهر روز چهارشنبه(پنجم مرداد) از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ با حضور علی‌محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران و چهره‌های دیگر سیاسی، فرهنگی و هنری در خانه‌موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد برگزار می‌شود.

وی اظهارداشت: علاقه‌مندان می‌توانند از ششم مرداد، روز بعد از برگزاری آیین افتتاحیه، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی خیابان پیروزی، چهارصد دستگاه، انتهای خیابان بایزید بسطامی، خانه‌موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد ارسال کنند.

زمانی درباره چگونگی ارسال آثار گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان‌ماه، روی سی‌دی کپی کرده و پس از تکمیل فرم درخواستی ارسال کنند و همچنین این امکان فراهم شده تا از طریق واتس‌اَپ و تلگرام فرم مربوطه و آثار خود را برای دبیرخانه ارسال کنند. اعلام نتایج و بررسی آثار در آذرماه انجام و اطلاع‌رسانی خواهد شد. همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی http://moeenjahed.ir/ مراجعه کنند.

رئیس جشنواره هنری آوای مهر درباره اجراها و مراسم اختتامیه بیان کرد: اجراهای صحنه‌ای پیش‌بینی می‌شود در دی‌ماه برگزار شود و در نهایت اجرای صحنه‌ای برگزیدگان جشنواره را خواهیم داشت. مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان نهایی نیز پیش بینی می‌شود در بهمن‌ماه مراسم برگزار شود.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: جشنواره ، موسیقی ، اداره کل بهزیستی استان تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جشنواره موسیقی اداره کل بهزیستی استان تهران بهزیستی استان تهران جشنواره هنری آوای مهر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره دست سازه ها در بجنورد

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد گفت:این جشنواره به مدت یک روز برای حمایت از دست سازه‌های دانشجویان و همچنین معرفی ورزش‌های بومی و محلی برگزار شد.
عبدی با اشاره به اینکه این جشنواره در ۱۰غرفه و دو سیاه چادر برگزار شد افزود:بازی‌های بومی همچون هفت سنگ، دوز، لی لی، لنگ و دال پلان با حضور دانش آموزان و دانشجویان بود.
حمایت از کسب و کار‌های دانشجویان و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف این جشنواره بود.

{$sepehr_media_11062038_600_350 }

دیگر خبرها

  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس