Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از «المدی»، «احمد موسی»، سخنگوی وزارت برق عراق، تأکید کرد که تأمین برق در کشور نسبت به تابستان سال گذشته افزایش ۲۲ درصدی داشته است.

او گفت که اوضاع برق در تابستان امسال در مقایسه با سال گذشته نسبتاً بهتر است و افزود که کمیته بحران در این وزارتخانه در حالت آماده‌باش برای حل فوری اختلالات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که در روزهای گذشته شاهد خارج شدن یک خط از مدار بودیم که علت آن پایبند نبودن برخی استان‌ها به سهم تعیین‌شده برای هر استان بود و باعث فشار بر دیگر استان‌ها شد و این مشکل اکنون برطرف شده است.

موسی تأکید کرد که وضعیت برق کشور با آنچه باشد فاصله دارد اما تفاوت در مقایسه با سال گذشته کاملا ملموس است.

وی نبود بودجه، تبدیل زمین‌های کشاورزی به خانه‌های مسکونی بی ضابطه، پایبندنبودن وزارتخانه‌ها به سهمیه‌ برقشان و کمبود گاز را عوامل اصلی کاهش برق در کشور دانست.

سخنگوی وزارت برق عراق تأکید کرد که بغداد همه بدهی‌های خود بابت واردات برق و گاز را به ایران پرداخت کرده است.

وی افزود که عراق و ایران درباره صادرات ۵۵ میلیون متر مکعب گاز از ایران به عراق توافق کرده بودند اما آنچه هم‌اکنون صادر می‌شود ۴۵ میلیون متر مکعب است و تأکید کرد که نیاز واقعی عراق در حال حاضر ۶۰ میلیون متر مکعب گاز است.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف ناپولی در این فصل با وجود تعویض مربی بهبود پیدا نکرد و مدیران این باشگاه به دنبال یافتن مربی بزرگی بودند که بتواند آنها را بار دیگر به روزهای خوب فصل گذشته برگرداند.

یکی از نام‌هایی که در چند هفته اخیر بارها و بارها در کنار نام این باشگاه به گوش رسید، آنتونیو کونته بود. این مربی ایتالیایی پس از قطع همکاری با تاتنهام در بهار سال گذشته هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در این مدت مشغول استراحت بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که او بار دیگر قصد دارد به دنیای مربیگری برگردد و رسانه‌های ایتالیایی مانند خبر داده‌اند که مذاکرات از چند هفته قبل آغاز شده است و دو طرف بالاخره برای امضای قرارداد با یکدیگر به نتیجه رسیده‌اند.

گفته می‌شود که کونته قراردادی سه ساله با دستمزد سالانه 6.5 میلیون یورو با ناپولی امضا کرده و قرار است پس از پایان فصل جاری بلافاصله به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود و کارش را در شهر ناپل آغاز کند تا بتواند اردوی پیش فصل خوبی برای بازیکنانش در نظر بگیرد.

یکی از شروط مهم کونته برای امضای قرارداد با ناپولی این بوده است که اورلیو دی لورنتیس به صورت مستقیم در مسائل مربوط به ترکیب و تاکتیک تیم و به صورت کلی مسائل فوتبالی دخالت نداشته باشد و رییس این باشگاه هم این شرط را پذیرفته است.

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی