Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- طرح نوین ارائه خدمات ویژه بیمه ای به جامعه ناشنوایان و کم شنوایان برای نخستین بار در کشور توسط بیمه ایران به اجرا گذاشته می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید محمد ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران با اعلام این خبر در دیدارهای جداگانه با دکتر پرویز خسرو شاهی قائم مقام رییس کل بیمه مرکزی ایران، دکتر بنیادی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ایران و دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران کشور در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی کشور (فاینکس 2022) به تشریح جزییات این ایده استثنایی پرداخت و گفت: با توافقی که با شبکه ملی ناشنوایان ایران صورت گرفته است، به منظور توسعه و ترویج فرهنگ بیمه برای جامعه ناشنوایان و کم شنوایان بزودی تفاهم نامه ای در این زمینه به امضای طرفین خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو هیات مدیره بیمه ایران افزود: با تلاش در خور تحسین همکاران بیمه ایران، نرم افزار تصویری ویژه ای با زیرنویس طراحی شده است که از طریق مترجم زبان اشاره مفاهیم بیمه ای، انواع رشته های بیمه و بیمه نامه ها برای افراد ناشنوا و کم شنوا تشریح می شود.
وی با اشاره به اینکه طرح مزبور در چارچوب سیاست های مبتنی بر ایفای مسئولیت های اجتمایی بیمه ایران از سوی حوزه بازاریابی بیمه ایران برنامه ریزی شده است، افزود: این طرح نوین بیمه ای همزمان با هفته جهانی ناشنوایان ( 19 تا 25 سپتامبر 2022) در سایت رسمی بیمه ایران رونمایی خواهد شد.
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه ایران بیمه ایران بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مناطق کم‌برخوردار را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت سازمان بسیج جامعه پزشکی در قالب‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، توزیع خدمات به جامعه کم‌برخوردار، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های جریان‌ساز، برگزاری مراسم مختلف با شرکت بسیجیان و مجموعه دانشگاه و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت‌های مختلف در قالب فعالیت‌های فرهنگی سازمان انجام می‌شود.

وی افزود:چهارشنبه اول هرماه بین ۲۰ تا ۲۴ تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام و پس از ویزیت بیمارانی که برای ادامه درمان نیاز به خدمات تخصصی دارند به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به پوشش امدادی و درمانی در سالگرد عملیات بازی‌دراز، خاطرنشان کرد: تمام عوامل بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش، فراجا، تامین اجتماعی و هلال‌احمر به صورت یک تیم در کنار یکدیگر به شکل منسجم در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خدمات ارائه می‌دهند.

منصوری با ارائه آماری از خدمات انجام شده در سالی که گذشت، گفت: ۲۱۶ تیم عمومی در قالب ۱۷ هزار و ۲۸۳ نفر روز طی سال گذشته به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک عمومی و متخصص به همراه بیش از ۹۰۰ کادر درمان، بهیار، تیم‌های درمانی در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت داشته که تعداد ۴۸۳ نفر به پزشک متخصص ارجاع که ۳۶ نفر از این تعداد بستری شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

کد خبر 749334

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان