Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@16:21:07 GMT

سپاهان عمر السومه را می خواهد / ادعای رسانه سعودی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۸۲۶۳

سپاهان عمر السومه را می خواهد / ادعای رسانه سعودی

ماشین گلزنی سعودی‌ ها در رادار سپاهان قرار گرفته است

رسانه سعودی از توجه باشگاه سپاهان به مهاجم سوری الاهلی خبر داد.

به گزارش طرفداری، سایت «سعودی اسپورت خبر داد باشگاه سپاهان اصفهان به دنبال جذب عمر السومه ستاره سوری الاهلی است. باشگاه ایرانی بعد از ناکامی در جذب گومیس ستاره سابق الهلال این بار به دنبال جذب مهاجم ملی پوش الاهلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از سقوط الاهلی به دسته پایین تر مهمترین سوژه این روزها در باشگاه سعودی آینده عمر السومه ستاره سوری است.

السومه بهترین گلزنان تاریخ باشگاه الاهلی به شمار می آید و سابقه کسب جایزه آقای گلی لیگ عربستان برای چندبار را دارد. ستاره سوری این روزها با باشگاه سعودی به خاطر تاخیر در دریافت مطالباتش دچار مشکل شده است.

الاهلی یکی از 4 باشگاه بزرگ عربستان است که در فصل گذشته دچار بحران شدید شد و در نهایت برای اولین بار در تاریخش به دسته پایین تر سقوط کرد. ستاره های این تیم یکی پس از دیگری در حال جدا شدن هستند.

ترجمه از فارس

اخبار داغ 

طوفان توئیتری هواداران اتلتیکو مادرید ضد کریستیانو رونالدو بهروز رهبری فر و ادموند: گلزنی به سپاهان افتخار است نه استقلال! درخواست دنیله ده روسی از باشگاه آاس رم: ۲۰ عدد پیراهن دیبالا! برگزاری مراسم تولد روزبه چشمی در اردوی استقلال / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی

به گزارش "ورزش سه"، محبی با در بازی با فاکل دچار کشیدگی لیگامنت روی پا مواجه شده و به همین دلیل سه بازی اخیر تیمش را از دست داده است. این مصدومیت مشابه آسیب‌دیدگی پیام نیازمند و‌ البته خفیف تر از سنگربان سپاهان است که به همین دلیل 5 نزدیک به یک ماه و نیم از ترکیب سپاهان دور ماند.

ستاره تیم ملی که این روزها روند درمانی خودش را طی می‌کند به نظر می‌رسد دیدار فردای تیمش برابر اورنبرگ که‌ محمد‌ قربانی را هم در ترکیب دارد را هم از دست بدهد و پس از آن به تمرینات گروهی تیمش اضافه شود .

محمد‌ محبی ستاره سابق سپاهان و استقلال فصل خوبی را چه در عرصه باشگاهی و چه در عرصه ملی پشت سر می‌گذارد و موفق شده در عرصه باشگاهی این فصل برای روستوف ۷ گل ۴ پاس گل و ۲ پنالتی را برای تیمش بگیرد و با دبل در دو بازی عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته را به دست آورد و در بین نامزدهای بهترین بازیکن سال روسیه نیز قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ