Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع صهیونیستی گزارش دادند که نفتالی بنت پیشنهاد یائیر لاپید را در زمینه پذیرش مسئولیت قائم مقام وزارت خارجه نپذیرفته است، تا اختلافات میان این دو همچنان حل نشده باقی بماند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی (کان) در گزارشی اعلام کرد که نفتالی بنت پیشنهاد یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تصدی سمت قائم مقام وزیر امور خارجه برای پایان تنش و اختلافات دو طرف را نپذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنت و لاپید چند ماه پیش کابینه ائتلافی را در اراضی اشغالی تشکیل دادند. بعدها، اما با تشدید روند جدایی از کابینه ائتلافی و از دست رفتن اکثریت در کنست، نفتالی بنت نخست وزیر وقت، جهت جلوگیری از روی کار آمدن مجدد نتانیاهو، مجبور به انحلال کنست و کناره گیری از پست نخست وزیری شد. در پی این رخداد، یائیر لاپید که قرار بود در سال ۲۰۲۳ به صورت تناوبی پست نخست وزیری را برعهده بگیرد، زودتر موعد در این جایگاه قرار گرفت. این جابجایی قدرت البته آنچنان به مذاق بنت خوش نیامده و هر چند وقت یکبار اخباری از تنش میان وی و لاپید به گوش می‌رسد.

تشدید تنش در روابط مسکو- تل‌آویو

رسانه‌های عبری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی تصمیم دارد در واکنش به ممنوعیت فعالیت آژانس مهاجرت یهود در روسیه، علیه این کشور دست به یک سری اقدامات تلافی جویانه بزند.

به براین اساس، یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار اتخاذ تدابیر و اقداماتی علیه روسیه شده که از جمله آن می‌توان به این موارد اشاره کرد: توقف انتقال مالکیت زمین کلیسای «الکساندر نووسکی» در قدس اشغالی به روسیه، مبادرت به اقداماتی جدید برای کمک به اوکراین و فراخواندن سفیر رژیم صهیونیستی از مسکو برای مشورت.

وحشت از تبدیل نابلس به جنین دوم

اور هیلر خبرنگار نظامی شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد: بیشترین چیزی که سرویس‌های امنیتی اسرائیلی را نگران کرده، تبدیل شدن نابلس به جنین دوم است.

گفتنی است در عملیات روز گذشته مبارزان فلسطینی در شهر نابلس (کرانه باختری) نظامیان صهیونیست به مدت ۴۰ دقیقه در کمین گرفتار شده و امکان پیش روی پیدا نکردند.

یورش دوباره به مسجدالاقصی

گروهی از شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست به صحن غزالی در نزدیکی باب الاسباط در مجاورت مسجد الاقصی تعرض کرده و مناسک و نیایش‌های تلمودی را بجای آوردند.

از سوی دیگر، سازمان‌های صهیونیستی موسوم به هیکل با صدور فراخوان‌هایی خواستار تعرض گسترده و دسته‌جمعی به مسجد الاقصی در سالروز به اصطلاح تخریب معبد کذایی یهود در تاریخ هفتم ماه آگوست آینده شدند. این سازمان‌ها خواستار برپایی مناسک و نیایش‌های تلمودی همزمان با تعرض دسته‌جمعی به مسجد الاقصی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نابلس فلسطین اشغالی رژیم صهیونیستی مسکو رژیم صهیونیستی یائیر لاپید نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از شبکه الجزیره، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این باره اظهار داشت: به «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا اعلام کردم که «بنیامین نتانیاهو» دیگر هیچ عذر و بهانه سیاسی برای امضا نکردن توافق مبادله افراد ربوده شده (اسرای صهیونیست در نوار غزه) ندارد.

بلینکن امروز با لاپید در تل‌آویو دیدار و رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود برای پیگیری و بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

این چندمین سفر وزیر امورخارجه آمریکا به اراضی اشغالی از زمان جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند