Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ابراهیم صفری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با تاکید بر تلاش مجموعه مدیریت شهری به افزایش سرانه فضای سبز، اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت این پارک با هدف افزایش شاخص‌های رشد، توسعه شهری و افزایش سرانه فضای سبز در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی انجام شده است.

وی با بیان اینکه باید زیرساخت‌های لازم جهت سوق دادن شهروندان به سمت ورزش و سلامت فردی و اجتماعی ایجاد شود، افزود: قطع یقین هزینه برای حفظ سلامت فردی چندین برابر کمتر از هزینه برای درمان است و شهرداری ارومیه برای ارتقای سلامت فردی شهروندان زیر ساخت‌های لازم را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار ارومیه افزود: در پروژه «ساغلیق‌باغی»، نقش معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری به عنوان کارفرما بوده و احداث و بهره‌برداری از این پروژه با استفاده از ظرفیت و توان داخلی سازمان‌های تابعه شهرداری موجب کاهش هزینه‌های اجرا و تسریع در زمان بهره‌برداری آن می‌شود.

وی گفت: بازبینی در روش‌های اجرایی، بازنگری در طرح روشنایی، طرح تاسیسات مکانیکی، دتایل پیاده‌روسازی و تغییر در متریال کف‌سازی، ایجاد مسیر تندرستی و سلامتی از ابتدا تا انتهای پارک، جداره‌سازی با خوانایی محیط و ایمن‌سازی مسیر دوچرخه‌سواری در تلاقی با مسیرهای پیاده‌روی از جمله مسایل بارز این طرح است.

صفری با بیان اینکه نقشه و مشخصات اجرایی بازنگری شده و تحویل کارگاه می‌شود، تاکید کرد: امید است با فعالیت شبانه‌روزی مجموعه تلاشگر مدیریت شهری، شهروندان ارومیه کمتر از مدت زمان سه ماهه، شاهد بهره‌برداری کامل از این پروژه باشند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی طرح های عمرانی شهرداری ارومیه پارک شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی طرح های عمرانی شهرداری ارومیه آذربایجان غربی طرح های عمرانی شهرداری ارومیه پارک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد

حمید صفدری گفت: طرخ  احداث این دوربرگردان در راستای روان‌سازی ترافیک و حذف مسیر اضافه و کاهش پیمایش که یکی از مطالبات اصلی امام جمعه محترم مهرشهر و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و همچنین شهروندان ساکن در این منطقه بوده اجرایی شده است.

صفدری عنوان کرد: با توجه به حجم بالای دور زدن وسایل نقلیه در بریدگی معبر اصلی بلوار ارم جنب پارک هامون و همچنین دور برگردان خیابان زنبق، مبحث اصلاح هندسی این مسیر برای تسهیل در تردد خودروها مورد مطالعه کارشناسان این مجموعه و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته در بریدگی مذکور طرح دور برگردان شمال به شمال اجریی خواهد شد، افزود: این طرح ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک در معبر یاد شده را به همراه خواهد داشت.


این مسئول افزود: اجرای طرح اصلاح هندسی معابر درون شهری در نقاط حادثه خیز و پرخطر، یکی از مهم‌ترین راه کارهای ارایه شده به منظور تحقق اهداف مدیریت ترافیک در راستای افزایش ایمنی و روان‌سازی تردد وسایل نقلیه به‌شمار می‌رود.


صفدری افزود: به منظور اجرای این پروژه و برای خدمت رسانی و همچنین کاهش حوادث احتمالی در این نقطه پر تردد که همیشه شاهد حجم زیادی از ترافیک را دارا می‌باشد، عملیات جدول گذاری و نصب تجهیزات ترافیکی و ایمن‌سازی مسیر نیز صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه