Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه استان در جمع زوج‌های جوان سازمان بهزیستی، اظهار داشت: ۵۰ سری جهیزیه در پویش احسان به صورت متمرکز به زوجین محروم مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین شهر کرمانشاه اهدا می‌شود.

کلهری افزود: هر سری جهیزیه شامل یازده قلم و به ملل مبلغ ۵۰ میلیون تومان و شامل یخچال، تلویزیون، پتوف فرش، جاروبرقی، سرویس آشپزخانه، قابلمه، اجاق گاز، لباسشویی اتو و قاشق چنگال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پویش دلگرمی احسان هم به منظور تهیه ۸۰۰ دست البسه و پوشاک نو برای جامعه هدف مناطق محروم با اولویت خانه‌های احسان توزیع می‌شود.

به گفته کلهری پویش مهر مادری برای تامین و اهدای اقلام و البسه ضروری نوزاد و بخش از هزینه‌های درمانی و همچنین پویش نسیم احسان برای تامین ۴۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی از دیگر پویش‌های این ستاد است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی رحمة الله علیه گفت: ۶ هزار بسته معیشتی در راستای پویش همدلی احسان در مناطق محروم و حاشیه نشین از طریق گروه‌های جهادی، فعالان اجتماعی سمن‌ها وخیرین توزیع شده است.

برای اجرای پویش‌های یاد شده جمعا ۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه کلهری اخبار کرمانشاه پویش های استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد

همتیان گفت: این تعداد واکسیناسیون دام به طور رایگان برای دامداران سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سم‌پاشی آغل دام‌ها یک‌بار به طور گسترده در شهرستان اجرا شد، ابراز کرد: در برخی مناطق محروم از جمله منطقه فرومد و همچنین روستاهای حق‌الخواجه، کرنگ و کمردار در بخش کالپوش تا سه مرحله عملیات سم‌پاشی انجام شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۷۶ بازدید نظارتی طی سال گذشته توسط کارشناسان این اداره انجام شد، اظهار کرد: ۲۰ دوره اردوی جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان میامی طی این بازه زمانی برگزار شد.

رییس شبکه دامپزشکی میامی ادامه داد: هزار و ۶۰ مجوز حمل دام و طیور برای دامداران این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند