Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حسن خداپرست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران بستری و بد حال کرونایی در این مرکز درمانی هستیم، افزود: طی ۲ هفته گذشته تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان قائم(عج) از پنج به ۸۷ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۲ بخش در بیمارستان قائم به صورت کامل در اختیار مبتلایان به کرونا قرار دارد، ادامه داد: هم اکنون ۲۳ تخت آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. یو نیز برای بیماران بدحال مبتلا کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

مدیر بیمارستان قائم (عج) مشهد اظهار کرد: سرعت افزایش بیماران بستری، سرپایی و در نتیجه فوتی‌های ناشی از کرونا در موج هفتم نشان می‌دهد که ابتلا به این ویروس خطرناک و می تواند موجب وخامت حال بیمار بویژه در سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای شود.

وی بیان کرد: سرعت شیوع ابتلا به ویروس  این بیماری بسیار بیشتر از سویه‌های قبلی است که در این میان خطر اصلی برای افرادی است که واکسینه نشده‌اند و یا جزو سالمندان و بیماران زمینه‌ای هستند.

دکتر خداپرست گفت: تنها راه مدیریت بیماری کرونا استفاده مستمر از ماسک، شستشوی دست‌ها، پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تکمیل واکسیناسیون و تزریق دز یادآور کرونا است.

بیمارستان هزار تختخوابی حضرت قائم (عج) یکی از ۲ بیمارستان بزرگ آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک مشهد کووید-19 طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک مشهد ویروس کرونا ماسک مشهد کووید 19 طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد فاصله گذاری اجتماعی بیمارستان قائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.
 
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت:  قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
 
چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…
 
قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…
 
یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد