Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو با اعلام اینکه از ۶۲۰ هزار واحد صنعتی در کشور ۵۷۰ هزار واحد هیچ مشکل تأمین برقی نداشتند، گفت: سال گذشته از اردیبهشت خاموشی‌های آغاز شد، اما امسال باوجود افزایش دما تاکنون قطعی برق نداشتیم.

به گزارش روز دوشنبه ایران اکونومیست از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، «احمد حیدری» در گردهمایی مسوولان امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق وزارت نیرو و ائمه جماعات استان تهران، افزود: سال گذشته از ۲۹ اردیبهشت خاموشی‌های سراسری در کشور آغاز شد و این موضوع مردم را کلافه کرده بود، درحالی‌که امسال باوجود افزایش دما تاکنون قطعی برق نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عبور موفق وزارت نیرو از تیرماه بدون خاموشی یکی از دستاوردهای این وزارتخانه در دولت سیزدهم است.

معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو در باره  وظایف وزارت نیرو و ارائه خدمات آب و برق گفت: در دولت مردمی همه دست‌به‌دست هم دادند تا اقدام‌های مثبتی در جهت تأمین آب و برق پایدار شکل بگیرد که تمامی این کارها به ریاست وزیر نیرو انجام شده است.

حیدری افزود:  کار بسیار بزرگ دیگری هم که قرار است انجام شود، آبرسانی پایدار برای بیش از ۱۵ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار است که جزو اقدام‌های مؤثر محسوب می‌شود.

وی از تشکیل ستاد اربعین در وزارت نیرو خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده در ستاد اربعین کشور، وزارت نیرو در مرزهای ورودی و خروجی در کربلا، نجف، سامرا، کاظمین و غیره از زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به‌صورت مناسب استقبال و پذیرایی خواهد کرد.

با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک هدیه بزرگ الهی است‌، گفت: یکی از شاخص‌های اصلی این انقلاب‌، فرهنگی بودن آن است.

وی با اشاره به نقش عوامل فرهنگی، این نقش اجرایی را بی‌بدیل و بسیار سنگین دانست و از فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف انجام شده دستگاه‌های آب و برق قدردانی کرد.

حیدری با بیان اینکه نقش مسئولان فرهنگی حاکمیتی و حساس است، گفت: کار فرهنگی به‌مثابه غریق نجات بودن است که باید با شناسایی تمام شرایط و ظرفیت‌ها اقدامات لازم و عاجل صورت بگیرد.

معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو با اشاره به نتایج مهم فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی، گفت: فرهنگ‌سازی در مصرف آب و برق می‌تواند از ده‌ها میلیارد هزینه جلوگیری کرده و نتایج بسیار مثبتی را در پی داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم اجرایی کردن جهاد تبیین در سازمان‌ها، بر برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد در دستگاه‌های مختلف اجرایی تأکید کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: انقلاب اسلامی ایران ، اباعبدالله الحسین ، ستاد اربعین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران اباعبدالله الحسین ستاد اربعین وزارت نیرو وزیر نیرو آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.   افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد