Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخاب خبرگان ورزشی کمیته ملی المپیک با اما و اگرهایی همراه بوده است و در این میان شائبه مهندسی انتخابات این کمیته بیشتر از قبل شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، روز گذشته (یکشنبه) جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک به منظور انتخاب خبرگان ورزشی برگزار و در نهایت مجید کیهانی، مجید شایسته، نصرالله سجادی، مهین فرهادی‌زاد و فریبا محمدیان به عنوان خبره ورزشی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرامون نحوه انتخاب این افراد به عنوان خبره ورزشی حرف وحدیث‌هایی وجود دارد. نکته مهمی که در این میان وجود دارد این است که چرا انتخاب این افراد در فضایی غیرشفاف انجام شد؟ هر ۵ خبره ورزشی جزو افراد نزدیک به کمیته ملی المپیک هستند و این مسئله به خودی خود ایجاد شائبه می‌کند.

نصرالله سجادی، فریبا محمدیان، مهین فرهادی‌زاد که در دوره گذشته هم به عنوان خبره ورزشی عضویت مجمع کمیته ملی المپیک را بر عهده داشتند بر چه اساسی دوباره به عنوان خبره ورزرشی انتخاب شدند؟ آیا امکان انتخاب نفرات دیگر نبود؟

از طرف دیگر گمانه‌زنی‌هایی در خصوص اینکه رئیس آینده کمیته ملی المپیک از میان همین خبرگان ورزشی خواهد بود، مطرح شده است. پیش از این دستورالعمل انتخاب خبرگان ورزشی که توسط هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک تصویب شده بود باعث شد محدوده نفراتی که می‌توانستند برای خبره ورزشی کاندیدا شوند بسیار کوچک شود.

انتخابات کمیته ملی المپیک محلی برای انتخاب شایسته‌ترین گزینه‌ها است و هر اقدامی که این مسئله را زیرسوال ببرد خلاف منافع ملی است. در همین انتخاب خبرگان ورزشی می‌شد افرادی که منتسب به کمیته ملی المپیک نیستند انتخاب شوند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مجید شایسته ، کمیته ملی المپیک ، مهین فرهادی زاد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجید شایسته کمیته ملی المپیک مهین فرهادی زاد انتخاب خبرگان ورزشی کمیته ملی المپیک عنوان خبره خبره ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم

رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان امسال باری دیگر به مصاف هم رفتند. در دور رفت این رقابت دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند. به همین بهانه مروری خواهیم داشت به گل های بازی های اخیر این دو تیم با یکدیگر.

دانلود (78.7MB)

دیگر خبرها

  • روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل
  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست