Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن اردستانی روز دوشنبه در خصوص جلسه مشترک با رئیس بنیاد مستضفعان به خبرنگار ایرنا گفت: برگزاری جلسه مشترک با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، خروجی بسیار خوبی برای مردم پاکدشت به همراه داشت که قطعا اثرات آن به زودی در مناطق مختلف شهرستان مشخص می‌شود.

وی گفت: یکی از مصوبات این جلسه، اختصاص دو قطعه زمین در شهرهای پاکدشت و شریف‌آباد برای ساخت مسکن محرومان از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بود که با نظر مساعد رئیس بنیاد این امر محقق گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آموزشگاه فردیس یکی از اماکن متعلق به بنیاد مستضعفان است که مسئولان پاکدشت درخواست داشتند که این مرکز به منظور ساخت مجموعه بهدشتی و درمانی ویژه بیماران کلیوی و سرطانی در اختیار شهرستان قرار گیرد که این موضوع نیز با توافق رئیس بنیاد همراه گردید و اجرایی شدن آن به تعامل و پیگیری مسئولان نیاز دارد.

اردستانی تصریح کرد: مجموعه فرهنگی یاس سفید و مدرسه حسام با دارا بودن استخر و تالار پذیرایی در اختیار بنیاد مستضعفان است که بلااستفاده باقی مانده که با نظر مساعد رئیس بنیاد مستضعفان و با همکاری و مساعدت شهرداری، این مجموعه در اختیار شهرداری پاکدشت قرار می‌گیرد تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

وی یکی از مطالبات مسئولان پاکدشت، قرار گرفتن این شهرستان در حوزه حمایتی بنیاد علوی اعلام کرد و افزود: در این خصوص نیز تصمیمات مناسبی اتخاذ گردید و مقرر شد تا ۱۰ هزار بسته معیشتی برای رفع مشکل نیازمندان اختصاص یافته و ۵۰ میلیارد ریال نیز برای تهیه جهیزیه زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امدادو بهزیستی، به پاکدشت اختصاص یابد.

فرماندار پاکدشت گفت: انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران به شهرستان پاکدشت، و پمپاژ آن به ۲۵ روستای بالادست شهرستان، دیگر موضوع مطرح شده در این جلسه بود که قرار شد تا با تعامل اداره آب و بنیاد مستضعفان، این موضوع نیز عملیاتی شود.

وی از کمک به احداث مصلای نماز جمعه از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه یاد کرد.

نماینده دولت در شهرستان پاکدشت در خصوص اسناد اراضی روستاهای شهرستان نیز گفت: در خصوص اسناد روستاهای کلین خالصه و خسرو اراضی کشاورزی که سال ۵۷ از طریق هیأت ۷ نفره به کشاورزان واگذار شده، دستور واگذاری اسناد مالکیت به کشاورزان صادر شد.

وی با اشاره به واگذاری اسناد مالکیت (اراضی اوقافی) و گلایه مردم از مبلغ بالای اعلام شده افزود: با پیشنهاد نمایندگان مردم ، مقرر شد تا به جای قیمت کارشناسی ، قیمت منطقه‌ای با ضرایب جدید در نظر گرفته شده و اجرایی گردد تا در صدور اسناد مالکیت سرعت مورد انتظار ایجاد شود.

در جلسه مشترک مسئولان پاکدشت با سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که با حضور استاندار تهران انجام شد، مسائلی مانند احداث مسکن ویژه محرومان، رفع مشکل اراضی اوقافی، واگذاری برخی از امکانات بنیاد مستضعفان به شهرستان و تعیین تکلیف اراضی پردیس ابوریحان مورد بررسی قرار گرفت.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها بنیاد علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پاکدشت بنیاد علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پاکدشت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی رئیس بنیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از شبکه خبری‌ای بی سی نیوز، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که این بزرگترین بسته کمک امنیتی آمریکا تاکنون است که صرف خرید سامانه‌های تسلیحاتی جدید برای اوکراین خواهد شد و شامل خرید موشک‌های پاتریوت بیشتری خواهد بود که کی یف برای مقابله با حملات موشکی روسیه به شهر‌های این کشور به آن نیاز دارد.

آستین گفت: این بسته شامل سامانه‌های مهم رهگیری برای سامانه‌های دفاع هوایی NASAMS و پاتریوت اوکراین، سامانه‌های ضد پهپادی بیشتر و تجهیزات پشتیبانی، مقادیر هنگفتی مهمات توپخانه، مهمات تسلیحات هوا به زمین و تجهیزات پشتیبانی و نگهداری خواهد بود.

این دومین بار در هفته گذشته است که پنتاگون کمک جدیدی را به اوکراین اختصاص می‌دهد. هفته گذشته کنگره بسته دیگری را به ارزش ۶۱ میلیارد دلار شامل کمک به اوکراین تصویب کرد که به امضای جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا رسید.

بسته شش میلیارد دلاری که روز جمعه اعلام شد، بر اساس طرح کمک امنیتی به اوکراین (USAI) به این کشور اختصاص خواهد یافت که شامل قرارداد‌هایی با شرکت‌های آمریکایی برای ساخت تسلیحاتی است که اهداف بلندمدت امنیتی اوکراین را تامین می‌کنند.

حتی با وجود شتاب در امضای این قراردادها، زمان نیاز هست تا این سلاح‌ها بدست اوکراین برسند، زیرا آنها باید از ابتدا ساخته شوند.

ارائه سامانه‌های دفاع هوایی بیشتر به اوکراین اولویت آمریکا بوده و محور مذاکرات ماهانه گروه تماس دفاعی اوکراین بوده که روز جمعه برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند