Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی رئیس‌ جمهور گفت: در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد تومان به صورت نقدی به پروژه‌های عمرانی پرداخت شده و استان اردبیل به کارگاه‌های پروژه‌های عمرانی و زیرساختی تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب و واحد تولیدی آرتا فارما در شهرک صنعتی اردبیل 2، از شهرک‌های غیردولتی مختلف بازدید و اظهار داشت: این سفر با هدف بازدید میدانی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان، پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و همچنین افتتاح چندین طرح عمرانی انجام می شود و تلاش دولت بر این است تا نهضت خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی پروژه مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل 2، ابراز داشت: خوشبختانه با بازدیدهای میدانی امروز مشاهده شد که معدل پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا از وضعیت قابل قبولی برخوردار است و استان اردبیل به کارگاهی فعال در حوزه فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی تبدیل شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره تزریق منابع مالی مناسب در سال گذشته برای اجرای پروژه های عمرانی، خاطرنشان کرد: در جریان سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، اجرای 78 طرح عمرانی در طول بازه زمانی 3 تا 4 ساله برای این استان مصوب شده بود که خوشبختانه در سال 1400 مبلغ 1100 میلیارد تومان از محل این سفر به صورت نقدی به پروژه‌های عمرانی پرداخت شده است.

وی از تعهد دولت در تامین و ابلاغ به موقع این منابع در سال جدید خبر داد و تصریح کرد: در سال مالی جدید نیز منابع مالی مناسبی برای پروژه های زیرساختی و عمرانی در نظر گرفته شده است و استان اردبیل از قدرت بالایی در جذب این منابع دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان بازدید از واحد تولیدی آرتا فارما در شهرک صنعتی اردبیل 2، از پیگیری‌ها برای حل مشکلات این واحد تولیدی خبر داد.

این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 3 هکتار و با زیربنای یک هکتار با زمینه محصولات دارویی سرم احداث شده است که با نصب ماشین‌آلات و بهره‌برداری از آن، ضمن تامین بخش عمده‌ای از نیاز کشور به این نوع محصولات دارویی، زمینه اشتغال برای 220 نفر نیز فراهم خواهد شد.

سید صولت مرتضوی در ادامه بازدیدهای خود از واحدهای تولیدی استان اردبیل، از سه شهرک صنعتی غیردولتی در شهرستان نمین نیز بازدید کرد.

گزارش تسنیم|چرا کسی نمی‌تواند وام زیر 100میلیون بدون ضامن بگیرد؟/ اعطای وام بر اساس اعتبارسنجی، از وعده تا عمل200 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی گرمی هزینه می‌شود100 میلیارد تومان اعتبار برای حوزه مهارت‌آموزی به استان گیلان اختصاص یافت

شایان ذکر است مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل 2 با استفاده از پیمانکاران بومی استانی احداث شده است و فرآیند تصفیه پساب این مدول یکی از مدرترین و کاراترین سیستم‌هایی است که در تصفیه فاضلاب پساب‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گفتنی است، این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی است که پالایش اسمی روزانه تا 4000 مترمکعب در شبانه روز را دارد و برای اجرای آن 700 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/140/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک صنعتی اردبیل 2 معاون اجرایی رئیس پروژه های عمرانی میلیارد تومان استان اردبیل واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت ها است و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

کد خبر 6088684

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه