Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سیزدهمین دوره مسابقات سراسری برنامه‌نویسی «حلی‌نت» در دو رده سنی برگزار می‌شود.


به گزارش آریا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، گردهمایی بزرگ برنامه نویسی دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه در قالب «سیزدهمین دوره مسابقات سراسری برنامه نویسی حلی نت» با حمایت آکادمی همراه اول روز جمعه 7 مرداد 1401، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 
این دوره از مسابقات حلی نت برخلاف دوره های گذشته، در یک مرحله‌ و به صورت حضوری برگزار می شود که شرکت کنندگان در یک مسابقه فشرده بین بهترین های برنامه‌نویسی و کامپیوتر کشور، به رقابت می پردازند.

 
با توجه به برگزاری این رویداد حوزه علوم و مهندسی کامپیوتر در یک روز، مسابقات جانبی و کارگاه های آن نیز در همین تاریخ برگزار می شود.

 
این مسابقه بیشتر به مهارت حل مسأله و برنامه نویسی می پردازد که موفقیت در آن، کمک شایانی به دانش‌آموزان برای موفقیت در المپیاد کامپیوتر می کند.

 
برگزاری این رویداد برای دو رده سنی «الف» و «ب» است که شامل دانش آموزان دوره اول متوسطه، دوم متوسطه و دانشجویان سال اول دانشگاه می شود.

 
جوایزی هم که برای نفرات اول تا سوم «رده الف» در نظر گرفته شده به ترتیب 75، 50 و 35 میلیون ریال و برای نفرات اول تا سوم «رده ب» به ترتیب 100، 75 و 50 میلیون ریال است.

 
همچنین مجموع جوایز در نظر گرفته شده برای مسابقات جانبی این رویداد به ارزش 100 میلیون ریال است که علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام که تا روز سه‌شنبه 4 مرداد 1401 ادامه دارد، می توانند به نشانی www.hellinet.ir مراجعه کنند.
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: همراه اول مسابقات سراسری برنامه نویسی حلی نت برگزار می شود برنامه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور