Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع)، صحن عتبه مقدس حسینی(ع) و حرم مطهر حضرت ابوالفضل (ع) در کربلای معلی سراسر سیاه پوش شد.

هرچه به ماه محرم نزدیک می شویم، شور حسینی نیز در دل شیعیان و عشاق اباعبدلله الحسین (ع) زبانه می کشد و عاشقان این حضرت با سیاه پوش کردن مساجد، هیات ها، تکیه ها و معابر در کشورهای اسلامی و برخی کشورهای غیر اسلامی خود را آماده عزاداری و عرض ارادت بیشتر به امام حسین علیه السلام، خاندان مطهر و یاران با وفایش می کنند که در این بین حرم مطهر حسینی (ع) در کربلای معلی این روزها شور و حال خاصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این بین مقامات عراق و ایران نیز خود را برای اعزام زائران حسینی (ع) به عتبات عالیات آماده می کنند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی یکشنبه شب  اعلام کرد که براساس توافق انجام شده با دولت عراق، زائران عتبات عالیات می‌توانند در ایام ماه محرم به شکل انفرادی و گروهی عازم شهرهای مقدس نجف و کربلا شوند.

سید مجید میر احمدی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و علاقه دلدادگان حسینی(ع) به زیارت عتبات عالیات افزود: در پی توافق‌های انجام شده با وزارت کشور عراق، در ایام محرم نیز زائران ایرانی می‌توانند همچون گذشته بدون هیچ محدودیتی  از مرزهای زمینی مهران و شلمچه به صورت انفرادی یا کاروانی عازم شهرهای مقدس نجف و کربلا  شوند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بین مقامات ایران و عراق، روند ورود زوار عتبات عالیات به عراق که از زمان برگزاری مراسم عرفه بصورت انفرادی و گروهی در جریان بود، در ایام ماه محرم نیز تداوم خواهد داشت.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ستاد مرکزی اربعین حسینی ، ماه محرم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ستاد مرکزی اربعین حسینی ماه محرم عتبات عالیات ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها پنج هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در چهار بازی از پنج دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این پنج هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این پنج بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

اما آنچه مشخص است رقابت اصلی برای کسب دستکش طلایی میان سید حسین حسینی دروازه بان استقلال حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم
  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده