Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@10:48:02 GMT

همیلتون در AC COBRA؛ مدافع طبیعت برضد محیط‌زیست!

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۸۸۷۷

همیلتون در AC COBRA؛ مدافع طبیعت برضد محیط‌زیست!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس همیلتون نیز مثل هر انسانی ممکن است دچار تناقضاتی شود. این روزها همیلتون به دلیل عکس هایی که اخیرا در اینستاگرام منتشر کرده و او را در حال رانندگی ماشینی که احتمالا متعلق به خودش است، نشان می دهد، زیر سوال می برند.

در مورد راننده مشهور انگلیسی فرمول یک، چیزی که ما را شگفت زده می کند این است که او یک مدافع سرسخت طبیعت و محیط زیست است و هر از چند گاهی در شبکه های اجتماعی خود عواقب ویرانی محیط زیست را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مشوق انسان ها به مراقبت از طبیعت و فضای سبز است ولی تصاویر جدید او متناقض با این قضیه هستند.

استفاده معمول از مرسدس برقی
همیلتون معمولا از یک مرسدس بنز برقی که همیشه توسط فیزیوتراپیست جدایی ناپذیرش، آنجلا کالن نیوزلندی هدایت می شود، استفاده می کند. او حتی هواپیمای شخصی خود را چند سال پیش به دلایل محیط زیستی فروخت(عجیب است چون هنوز با هواپیمای خصوصی اجاره ای سفر می کند).

نکته قابل توجه اینکه، او تصاویری را در اینستاگرام منتشر کرده است که در آنها پشت فرمان یک خودروی "AC Cobra" دیده می شود. خودرویی که اصلا اکولوژیک نیست. این خودرو بسیار فراتر از استاندارد آلایندگی است، نه فقط به خاطر قدیمی بودنش، بلکه به خاطر V8 بودن موتور.


 

خیانت به مرسدس

به همه اینها باید این را اضافه کنیم که رانندگان فرمول یک(حداقل در انظار عمومی) با اتومبیل هایی از برندهایی که برای آن مسابقه می دهند یا حداقل با مدل سازنده هایی که موتورهای تک سرنشین خود را ارائه می دهند، دیده شوند ولی همیلتون اینجا با خودروی انگلیسی AC مانور می دهد.

AC Cobra یک خودروی اسپورت است که بین سال‌های 1962 تا 1966 تولید شد و به موتورهای فورد مجهز بود که عملکرد فوق العاده ای را ارائه می‌کرد: 298 کیلومتر در ساعت و 4.3 ثانیه از 0 تا 100 به لطف قدرت‌های تا 485 اسب بخار و سبکی فوق العاده آن.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوئیس همیلتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود

کوروش لشنی در حاشیه دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی اظهار کرد: با توجه به گشت و کنترل مستمر نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره در سطح حوزه استحفاظی شهرستان دورود در رودخانه تیره و مار وره به سه گروه از صیادان غیر مجاز ماهی برخورد کردند که موفق شدند متخلفین را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

وی افزود: از این متخلفین زیست محیطی بیش از ٣٠ قطعه ماهی رودخانه‌ای به همراه سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود گفت: پس از تنظیم صورت‌جلسه اولیه، پرونده این متخلفان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

لشنی از دوستداران محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • تلنگری جامعه‌شناختی به بحران آب
  • ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است
  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض
  • رهاسازی ۵ پرنده در طبیعت تالاب بیشه دالان بروجرد