Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ حیدری در بازدید از یگان‌های مستقر در تیپ ۱۶۴ متحرک هجومی پیرانشهر و پایش توان رزمی این تیپ گفت: توان رزمی بالادر سایه آمادگی پایدار و خودکفایی حاصل می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از پیرانشهر به عنوان یکی از مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس که شهدای والامقامی در این منطقه جان خود را فدای این مرز و بوم کردند به عنوان یادگاری از جانفشانی‌های مردم منطقه و شهدای گلگون کفنی از جای جای این مملکت یاد کرد و گفت: آذربایجان غربی با وجود قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب کشور، یکی از قطب‌های اصلی و شاکله یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام عالی رتبه نظامی در بازدیدی که از دستاورد‌های رزمی این تیپ داشت قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب کشور را دارای توان رزمی بالا دانست و گفت: دستاورد‌ها و ابتکار این یگان‌ها نشان ازاوج امادگی رزمی و نوید بخش امادگی پایدار و خودکفایی در رسیدن به نهضت روی پای خود ایستادن طبق فرمایشات مقام معظم رهبری است.

امیر سرتیپ حیدری ارتقای مقام و منزلت کارکنان نیروی زمینی ارتش را یکی از اهداف مهم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: در بازه زمانی کوتاه، شاهد خانه دار شدن اکثر کارکنان خواهیم بود

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش آذربایجان غربی پیرانشهر ارتش جمهوری اسلامی ایران شمالغرب کشور نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد

بهروز محبی سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: پارسال ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در استان منهدم شده و اعضای آن دستگیر شده‌اند که در همین راستا ۴ هزار و ۳۲۰ مورد به تپه‌ها و بافت‌های تاریخی استان سرکشی شده است.

وی از تشکیل ۸۱ پرونده قضایی در استان طی این بازه زمانی خبر داد و افزود: در این راستا، ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی منهدم شد و ۷۶ نفر دستگیر شدند.

محبی اضافه کرد: همچنین پارسال ۲۴۱ مورد اخطاریه موثر صادر و ۱۶ مورد فلزیاب در استان کشف شد.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی با اشاره به تعامل با ۱۶۳ ارگان همیار گفت: ۳۳ انجمن میراث فرهنگی در استان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به آمار یگان حفاظت در سال جاری ادامه داد: طی سال جاری، هفت مورد تجاوز به حریم، شش مورد مرمت غیر مجاز، یک مورد تخریب آثار تاریخی، پنج مورد حفاری منطقه غیر ثبتی و ۲ مورد حفاری منطقه ثبتی در استان انجام شده است.

محبی گفت: امسال ۷ پرونده تخلف تشکیل و ۱۵ اخطاریه مکتوب صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش