Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:34:36 GMT

برتری پرگل PSG با درخشش مثلث آماده (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۹۴۵۹

برتری پرگل PSG با درخشش مثلث آماده (عکس)

به گزارش "وزش سه"، پاری سن ژرمن که با کادر جدید فنی و مدیریتی خود در فصل پیش رو به دنبال طلسم شکنی در لیگ قهرمانان است، اخیرا اردویی در کشور ژاپن برپا کرده و حالا امروز شاگردان کریستوف گالتیه موفق شدند با نتیجه پرگل 2-6 از سد گامبا اوزاکا عبور کنند.

پاری سن ژرمن از همان ابتدا جریان مسابقه را در دست گرفت و بالاخره این پابلو سارابیا بود که موفق شد دروازه گامبا اوزاکا را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 31 تیم متمول و پرستاره فرانسوی صاحب یک ضربه پنالتی شد که بر خلاف انتظار نیمار پشت توپ قرار گرفت و موفق شد دروازه تیم ژاپنی را باز کند. اما گامبا اوزاکا در ادامه کمی از فشار پاری سن ژرمن خارج شد و در دقیقه 34 کوروکاوا موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.

اما دقایقی بعد این بار نونو مندز، ستاره جدید پاریس روی پاس ویتینیا موفق به زدن گل چهارم تیمش نیز شد. اما توفان پاری سن ژرمن در نیمه اول ادامه یافت و این بار روی پاس نیمار، لیونل مسی در دقیقه 40 و از مقابل دروازه موفق به گلزنی شد. این همکاری در اوایل نیمه دوم به شکل برعکسی تکرار شد و در دقیقه 59 نیمار توانست روی ارسال لیونل مسی گل پنجم را به ثمر برساند. اما دقایقی بعد و با پاس یاناگیساوا، این بار یامامی موفق به زدن گل دوم اوزاکا شد. در دقیقه 86 کیلیان امباپه نیز با گلزنی از روی نقط پنالتی نام خود را به فهرست گلزنان اضافه کرد و 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)

گل حکیمی به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (3.3MB)

دیگر خبرها

  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو