Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@07:34:27 GMT

سه‌رقمی شدن مطبوعات و نشریات در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۹۴۸۵

سه‌رقمی شدن مطبوعات و نشریات در استان سمنان

ایسنا/سمنان با موافقت هیات نظارت بر مطبوعات با انتشار دو ماهنامه و فصل نامه جدید دیگر شمار نشریات مجوزدار این استان سه رقمی شد.

فرشید فلاح سوم مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیات نظارت بر مطبوعات با انتشار دو نشریه ماهنامه و فصل نامه جدید در استان سمنان موافقت کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: در حال حاضر در استان سمنان 98 عنوان نشریه در قالب روزنامه، هفته نامه، فصل نامه، ماهنامه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. چاپ و منتشر می شود.

وی با اشاره به اخذ مجوز دو نشریه جدید در این استان افزود: در نشست اخیر هیأت نظارت بر مطبوعات با انتشار ماهنامه استانی "بانوی ایرانی" با مدیر مسوولی سمانه بنی صفار موافقت شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اضافه کرد: هیأت نظارت بر مطبوعات همچنین با انتشار فصلنامه سراسری "علم اندیشان ایران زمین" با مدیر مسوولی مهدی عاشوری موافقت کرد.

همچنین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برگزاری گردهمایی هنرمندان تعزیه و شبیه خوانی این شهرستان خبر داد.

محسن فدایی باش گفت: این گردهمایی در آستانه آغاز ماه محرم و با هدف برنامه ریزی اجرای تعزیه و نیز انتخاب اعضای کانون تعزیه شهرستان گرمسار برگزار شد.

وی افزود: در این نشست در خصوص برنامه ها و نیز توسعه هنر تعزیه در شهرستان گرمسا بحث و تبادل نظر شد.

در این گردهمایی همچنین علی عزیزی، حاج تقی نبئی و عباس نبئی به عنوان اعضای کانون تعزیه شهرستان گرمسار با رای اعضا انتخاب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی مطبوعات سمنان نظارت بر مطبوعات استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پور داوودی صبح سه شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دیلم اظهار داشت: بازدید های میدانی کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان دیلم از نقاط حادثه خیز باید به صورت مستمر انجام و در خصوص اتخاذ تصمیم و اعلام به دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان و استان اقدام شود.

معاون عمرانی فرماندار دیلم با اشاره به اینکه راهداری بایدنسبت به بهسازی و اصلاح خاکریزی دهانه پل ها در سطح محورهای برون شهری شهرستان در اسرع وقت اقدام کند، افزود: توسعه‌، بهسازی و آشکارسازی محورهای برون شهری با نصب سرعتکاه و نصب چراغ های چشم گربه ای در اولویت قرار گیرد.

دبیر شورای ترافیک شهرستان دیلم بیان کرد: شهرداری های دیلم و امام حسن نسبت به نصب بنر اطلاع رسانی و تبلیغاتی در سطح شهر و همچنین در فضای مجازی با موضوع ایمنی موتورسواران در نهادینه شدن و فرهنگ‌سازی این موضوع تسریع کنند و نسبت به رفع نقاط حادثه خیز که توسط پلیس راهور اعلام شده در اسرع وقت اقدام کنند.

کد خبر 6092708

دیگر خبرها

  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران