Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه بارسلونا تأکید کرد موضع او و دیگر بنیان‌گذاران باقیمانده در پروژه سوپرلیگ اروپا تغییر نکرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اگر الکساندر چفرین رئیس اتحادیه فوتبال اروپا و همکارانش در یوفا ذره‌ای به ناامید شدن بنیان‌گذاران پروژه سوپرلیگ اروپا از برگزاری این تورنمنت انحصاری امید داشتند، خوان لاپورتا آن را از بین برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس باشگاه بارسلونا که به همراه رئال مادرید و یوونتوس تنها بنیان‌گذاران باقیمانده از جمع 12 باشگاه اولیه حاضر در پروژه سوپرلیگ اروپا هستند، درباره اینکه آیا این باشگاه‌ها همچنان پیگیر اجرای این پروژه هستند یا نه، به خبرنگاران گفت: سوپرلیگ می‌تواند مهیج‌ترین و جذاب‌ترین تورنمنت دنیا باشد و اگر به شیوه‌ای خوب سازماندهی شود، من مطمئنم که ما می‌توانیم به این هدف دست پیدا کنیم.

لاپورتا اخیراً به همراه فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید و آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس در آمریکا جلسه‌ای با یکدیگر برگزار کردند که گفته می‌شود یکی از موضوعات مورد بحث در آن، شیوه برگزاری سوپرلیگ اروپا بوده است. این در حالی است که چند ماه قبل، دادگاهی که یوفا را از مجازات یاغیان سوپرلیگی منع کرده بود، با تغییر این حکم دست نهاد حاکم بر فوتبال اروپا را برای مجازات این سه باشگاه باز گذاشت.

پروژه سوپرلیگ با 12 باشگاه که شامل شش باشگاه انگلیسی، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، آرسنال، تاتنهام و لیورپول به همراه میلان، اینتر، یوونتوس از ایتالیا و اتلتیکومادرید، رئال مادرید و بارسلونا از اسپانیا بود، اعلام وجود کرد، اما در عرض کمتر از 48 ساعت این پروژه از هم پاشید، چون باشگاه‌های انگلیسی، اتلتیکومادرید و دو تیم شهر میلان از حضور در آن انصراف دادند.

لاپورتا: داستان مسی و بارسلونا هنوز تمام نشده است/ مدیون لئو هستم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا سوپرلیگ اروپا بارسلونا سوپرلیگ اروپا پروژه سوپرلیگ سوپرلیگ اروپا رئیس باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم

11 سال از برد 3-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (41.8MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!