Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@04:10:28 GMT

از هزینه غذایم می‌زنم تا دارو بخرم!

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۹۷۵۸

از هزینه غذایم می‌زنم تا دارو بخرم!

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با دوم مرداد سالروز تولد جلال مقامی که از اساتید و پیشکسوتان دوبله ایران است احسان نظام بکایی(روابط عمومی سریال سلمان فارسی) روایتی از دیدارش با این هنرمند را منتشر کرده است.

در یادداشت این روزنامه‌نگار آمده:«امروز، جلال مقامی هشتادویک ساله می‌شود. چند روز قبل به دیدنش در مهرشهر کرج رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی قبل از رسیدن حسین قرایی، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما آنجا بودم. بیماری و کهولت تاثیری در صدای رسا و هوشمندی‌اش نداشت. مقامی حرفی ‌زد که دلم را به درد آورد. «از غذایم می‌زنم تا دارو بخرم! گیج شده‌ام! مگر قرار است چقدر عمر کنم؟ شاید، هفت، هشت ماه دیگر رفته باشم. نباید اینقدر دستم تنگ باشد که آبروی هشتاد ساله‌ام برود.»

متوجه شد ناراحت شده ام. فضا را عوض کرد. «اینها را برای جلب ترحم نگفتم! من اگر می‌توانستم کار کنم، محتاج نمی‌شدم! پیشنهاد برای دوبله دارم ولی خودم می‌دانم، نمی‌توانم. چرا کاری کنم که آبرویم برود. شاید صدایم به نقشی بخورد ولی مثل قدیم بر تارهای صوتی‌ام تسلط ندارم و شاید در حس نقش کوتاهی کنم. کاش مسئولان فرهنگی حواس‌شان به ما باشد تا شب، آشفته نخوابیم اما امیدم به خداست.»

انتهای پیام/

منبع: سینمادیلی

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جلال مقامی پیشکسوت دوبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانداری شهرستان قروه در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت شهادت امام جعفرصادق (ع) اعلام کرد: مراسم وداع با شهید والامقام «جلال اعتماد» روز ۱۵ اردیبهشت ماه پس از نماز مغرب در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

مراسم تجمع و حرکت جهت تشییع وخاکسپاری پیکر شهید «جلال اعتماد» روز ۱۶ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۹ صبح از ستاد فرماندهی فراجای شهرستان قروه تا میدان شهید سلیمانی خواهد بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «جلال اعتماد» رأس ساعت ۱۱ روز ۱۶ اردیبهشت ماه در شهر دزج برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096477

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید والامقام «جلال اعتماد» در قروه
  • تشییع پیکر شهید جلال اعتماد، شهید مرزبانی در بانه
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیکر عیسی بخشی آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • درگذشت یک هنرمند موسیقی مقامی/ سالاری: «عیسی قلی پور» بازمانده موسیقی خراسان شمالی بود
  • درگذشت یک هنرمند موسیقی مقامی/سالاری: «عیسی قلی پور» بازمانده موسیقی خراسان شمالی بود