Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه شب نشینی با بزرگان با اجرای مهدی حدادپور تقدیم مخاطبان طرفداری می شود

مهدی حدادپور در حاشیه تمرین پیشکسوتان رسانه با غلامحسین نوریان به گفتگو نشست. این گفتگو در برنامه شب نشینی با بزرگان صورت گرفت که پخش آن در طرفداری از امروز آغاز می شود.

گفتگوی مهدی حدادپور با غلامحسین نوریان را ببینید و بخوانید:

سلام و عرض ادب دارم، خوشحالم که با معرفی یک برنامه جدید در خدمت شما هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب نشینی با بزرگان برنامه ای است که طرفداری از این پس تقدیم شما می کند. چقدر خوشحالیم که در بخش اولین این برنامه اولا آمدیم سری زدیم به تمرین تیم پیشکسوتان رسانه و در خلال این برنامه تجلیلی بود از سه عزیز پیشکسوت و یکی از بزرگترین ها و خوشنام ترین های آنها، غلامحسین نوریان. خوشحالم که در خدمت شما هستم.

ممنون و سپاس گزار. سلام می کنم به شما و دوستان عزیز که زحمت می کشند برای اعتلای این برنامه ها و مردم عزیز به خصوص ورزشکاران.

انشالله همیشه تندرست باشید. 60 سال پیش کاپیتان دارایی بودید، تیم ملی به کنار، چرا گفتند دفاع شما مگر هافبک نبودید.

یکی از چیزهایی که متاسفانه از طریق رسانه ها و کسانی که مسئولیت دارند در ورزش، معرفی نکردن افراد و سوابق شان است چون آدمها یک رزومه و گذشته ای دارند اگر این گذشته گفته نشود مثل چیزی بی مصرف است که بداهه در مورد آن حرف می زنند. شما پدر مادر دارید، پدرتان کیست، زندگی تان چطور بوده چکار کردید که به این درجه مقام رسیدید، اینها باید گفته شود تا درس شود برای آیندگان.

اصلا یکی از اهداف مهم این برنامه، همین است که این وظیفه عمومی ما، البته وظیفه عمومی فقط نیست و حتما برای جوان ها جذابیت دارد که بدانند غلامحسین نوریان جزو نسل اول و فرهیخته در فوتبال شده کاپیتان، رئیس فدراسیون، قطعا این برنامه برای آنها هم جذابیت دارد و من هم در همین رابطه صحبت می کنم. رئیس سابق ورزشگاه تنیس تاج، از او پرسیدم در بین کسانی که می آمدند و تنیس بازی می کردند چه کسی بیشتر تو را تحت تاثیر قرار می داد، گفت غلامحسین نوریان. من تنیس را هم از نوریان یاد گرفتم و اصلا سنخیتش چیست که یک فوتبالیست تیم ملی برود رئیس فدراسیون تنیس شود.

من معتقدم من و شما و دیگران باید به این مملکت خدمت کنیم هر کس در توان خودش. مملکت مثل مادر همه ماست شما مادرتان را از همه بیشتر دوست دارید باید این مادر را حفظش کنید وقتی در خیابان راه می روید اگر کسی بد می گوید و به مادر صدمه می زند باید دفاع کنید از او. بنابراین بنده از طریق ورزش که عاشقش هستم و اگر ده بار دیگر هم به دنیا بیایم همین راه را می روم، از این طریق باید خدمت کنم و آدم هایی که در توانم هست را به سمت سلامتی سوق دهم چون مملکتی که آمار آدم و سلامتش بالا باشد سرش کلاه نمی رود.

اگر برمی گشتید 65 سال پیش فوتبال را انتخاب می کردید یا تنیس را.

اول فوتبال.

راضی هستید از مسیری که آمدید.

من در طول زندگی ام هزار تومان پول گرفته ام که به المپیک رفته ایم و دیگر یک، یک تومانی هم نگرفته ام.

حسرت خوردید؟

نه.

افتخار کردید.

بله. من باید دینم را به این مملکت ادا کنم.

ادا کردید؟ در فوتبال یا تنیس؟

هنوز که هنوز است هم خدمت می کنم چون شغلم معلمی است و معلم خدمتگزار مردم است همه ما شاگرد بوده ایم.

گفتم حسرت، هیچ تاسفی در زندگی تان نداشته اید.

نه واقعا. یکی از خوش بخت ترین آدم های این مملکت من هستم چون خانواده خوبی دارم، زن خوبی دارم بچه های خوبی دارم بچه های من همه ورزش می کنند در خانواده من دروغ مطلقا جایی ندارد من هیچ وقت حسرت اینکه شما بشوم را نداشته ام اینکه شما پول و ماشین داشته باشید، هیچ وقت، در ورزش انقدر شاگردانی داشتم که انقدر درشت بودند ولی هیچوقت آرزو نکردم آنها باشم، من خودم هستم.

به این می گویند استقناع، حمید جاسمیان خدا رحمتش کند مثل شما بود انشالله که هر چه خاکش است بقای عمر شما باشد، یادش می افتم گاهی.

خدا رحمتش کند مرد بزرگی بود بنابراین بی نیازی یک نعمت است و من نیازمند بی نیازم. به هیچ چیز حسرت نمی خورم چون شاگرد دارم چه در کار تدریس چه تنیس چه فوتبال که اینها از وزیر گرفته تا خیلی کسانی دیگر، هیچوقت آرزو نکردم جای آنها باشم من معلمی را دوست دارم.

زنده باد شما این را ثابت هم کردید. آقای نوریان اگر چشمان تان را ببندید و بگویند و مرده و زنده هرکس در این گیتی بوده و یک نفر را دلتان لک زده ببینید، آن شخص چه کسی است.

از چه صنفی.

از هر چیز.

من در صنف ورزش آقای فکری.

خدا رحمتش کند، بد نیست یادی کنیم از استاد فقید حسین فکری که با حضورش تیم ملی برای اولین بار به المپیک رفت و در آن المپیک بزرگی کرد و برابر تیم های آلمان شرقی و رومانی و مکزیک بازی کرد و البته در آن تیم کرمعلی نیرلو هم داشتیم. اقای نوریان از بزرگان آن تیم بودند و یادی شود از کرم نیرلو، خیلی فراموش شده.

سرنوشت را نمی شود عوض کرد، کرم بچه خیلی خوبی بود. وقتی من مربی آموزشگاه بودم کرم یکی از کسانی بود که بردم او را آموزشگاه ها در آذربایجان غربی و خیلی از کسانی که با من هستند و هم دوره شده اند در مدرسه آموزشگاه شاگردم بوده اند.

خیلی باعث افتخار است که در این برنامه جدیدی که داریم، شما اولین مهمان ما بودید.

این محبت شماست آرزو می کنم خدمت گذار خوبی برای جامعه ورزش و مملکت باشم.

زنده باد تشکر می کنم از شما. مرسی که توجه کردید به این برنامه.

اخبار داغ 

ارسلان مطهری با چهره جدید در تمرین استقلال / عکس افت ارزش سردار آزمون بعد از انتقال به بایرلورکوزن درخواست دنیله ده روسی از باشگاه آاس رم: ۲۰ عدد پیراهن دیبالا! درگیری لفظی اسپالتی با اوسیمن در تمرینات ناپولی / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | فرا رسیدن بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید و هت‌تریک روبرت لواندوفسکی تیترهای کیوسک امروز (سه‌شنبه 30 آوریل 2024) بودند.

میلان ترمز گرفت؛ اعتراض هواداران مانع معامله لوپتگی
گاسپ شماره 10؛ سرمربی آتالانتا دهمین فصلش را در 2025 شروع می‌کند اسپالتی: باجو و توتی را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنم
یک ماه مانده تا یورو، ملاقات سورپرایزکننده با سرمربی تیم ملی
رم، یک نه دیگر یووه، سامارژیچ دوباره به گزینه‌ها برگشت
شرایط اودینزه، باعث شده جونتولی وضعیت هافبک صرب را بررسی کند رئال مادرید جهنم است ال‌کلاسیکوی اروپا
لواندوفسکی تعیین‌کننده یک بازی جنجالی ال‌کلاسیکوی اروپا در مونیخ
لوانسه‌فسکی لواندوفسکی منجی برنامه پاکسازی منچستریونایتد
باشگاه به پیشنهادها برای همه بازیکنان گوش می‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر