Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده صبح امروز (دوشنبه سوم مردادماه۱۴۰۱) که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی و با حضور رییس قوه قضائیه، دبیر و اعضای مجمع برگزار شد، به ادامه بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت. این جلسه به بحث و بررسی در خصوص آخرین فراز سیاست‌های اصلاح ساختار، سازوکار و فرایند بودجه کل کشور اختصاص یافت و از تصویب اعضا گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای مجمع بر قطع وابستگی بودجه به درآمدهای حاصل از صادرات نفت و گاز تاکید نمودند و مصوب کردند که «تامین مالی هزینه‌های دولت با افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها از محل مالیات و سایر درآمدهای عمومی و مولدسازی دارایی‌های دولت صورت گیرد و عواید حاصل از صادرات نفت، گاز و میعانات گازی صرفاً به سرمایه‌گذاری و تامین مالی طرح‌های زیرساختی و توسعه‌ای اختصاص یابد و این امر تا پایان برنامه هفتم می‌بایست محقق شود.»

در این جلسه که معاونان سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، روسای کمیسیون‌های برنامه و بودجه و اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس صندوق ملی توسعه حضور داشتند، درباره بند دیگری از سیاست های کلی درباره نقش‌آفرینی بیشتر و تثبیت نقش ثبات‌ساز صندوق توسعه ملی به بحث و بررسی پرداختند که ادامه مباحث آن به جلسه آتی مجمع تشخیص مصلحت نظام موکول شد. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام برنامه هفتم توسعه نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیران امور آب و فاضلاب های تکاب و سلماس و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش های اجرایی و بهره برداری  مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان 1403مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • آیا ایران نفت خود را مفت می‌فروشد؟
  • تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم