Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: میزان مراجعه‌کنندگان بیماران سرپایی با وضعیت کرونا به مراکز منتخب شهرستان اردستان بیش از ۱۰ برابر شده است.

حسن ذبیحی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: میزان مراجعه‌کنندگان بیماران سرپایی با وضعیت کرونا به مراکز منتخب شهرستان اردستان بیش از ۱۰ برابر شده است و اکنون ۵ بیمار بستری در بیمارستان این شهر تحت مراقبت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان اردستان حدود یک هفته‌ای است که درگیر پیک هفتم کرونا شده است، افزود: همچنان از مردم درخواست داریم از دُز یادآور واکسن غافل نشوند. افرادی که دُز سوم را نزدند چهار ماه پس از تزریق دُز دوم مراجعه کنند و افرادی که مبتلا به کرونا هستند یک ماه پس از ابتلا و تمام افراد ۱۸ سال به بالا که شش ماه از دُز سوم آنها گذشته است می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان، تصریح کرد: با برآوردی که از ماه‌های گذشته صورت گرفته علیرغم هجمه‌های واکسن گریزی که در فضاهای مختلف انجام می‌شود، ارزش و تأثیرگذاری واکسیناسیون بر هیچ کس پوشیده نیست. با تلاش همکاران ما در مراکز منتخب شهرستان اردستان از نظر پوشش نوبت سوم در رتبه دوم بعد از نطنز قرار داریم. همچنین پوشش نوبت سوم شهرستان بیش از ۵۶ درصد و پوشش نوبت چهارم شهرستان حدود ۴ درصد است.

ذبیحی اضافه کرد: نتیجه استقبال مردم از واکسیناسیون در ماه‌های گذشته به خود آنها و سلامت جامعه برگشت و باعث شد تا مدت طولانی خبری از فوتی کرونایی نباشد. در حال حاضر اکیداً توصیه می‌کنیم مردم به تبلیغات اشتباهی که در خصوص عوارض واکسن می‌شود، توجه نکنند.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کمتر از ۳۰ درصد رسید

وی به همه کسانی که قصد برپایی مجالس مختلف را دارند، توصیه کرد: رعایت فاصله‌گذاری، تهویه مناسب و زدن ماسک را رعایت کنند از ورود افراد بیمار جلوگیری کنند و همواره توجه داشته باشند که کرونا در کمین است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با بیان اینکه با بررسی‌های انجام شده میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اردستان به کمتر از ۳۰ درصد رسیده و کمتر کسی از ماسک استفاده می‌کند، ادامه داد: این رفتار اجتماعی که اکنون در سطح جامعه شاهد هستیم برای ادامه مسیر بسیار خطرناک است. اردستان اکنون در پیک هفتم کرونا قرار دارد و هر بی‌توجهی می‌تواند وضعیت این شهرستان را بحرانی کند.

ذبیحی درباره وضعیت تزریق واکسن در شهرستان، گفت: سبد موجود واکسن در این شهرستان به جز واکسن آسترازنکا کامل است و شهروندان می‌توانند هر نوع واکسنی که درخواست داشته باشند را تزریق کنند. اکنون روزانه حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر برای دریافت واکسن مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کروناویروس اردستان شهرستان اردستان مراجعه کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد

اختلال و قطعی در سامانه بیمه سلامت موجب شده تا روند خدمات رسانی به بیماران دچار مشکل شود و همین موضوع موجب گلایه مندی بیماران شده است. یکی از شهروندان تهرانی که برای انجام سونوگرافی به درمانگاهی در محله تهرانپارس مراجعه کرده است با قطعی سامانه مواجه شد، به گفته ایشان حدود یک هفته این مشکل همچنان ادامه دارد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام وقت بخیر، الان یک هفته هست که به درمانگاه در تهرانپارس برای انجام سونوگرافی مراجعه می‌کنیم، اما پذیرش اعلام می‌کند که سایت بیمه خدمات درمانی (بیمه سلامت) قطع است. خواهش میکنم رسیدگی کنید.

منبع: داود موسی - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • رویش دشت شقایق در اردستان
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال