Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا آبهشت روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، اعلام کرد: تمرین تیم  امید این باشگاه از روز سه شنبه چهارم مرداد ماه در مجموعه ورزشی این باشگاه واقع در بلوار رازی شیراز آغاز می شود و علاقه مندان به فوتبال می توانند در این تمرینات زیر نظر هادی ایمانی شرکت کنند.

وی اضافه کرد: برای احیای تیم برق شیراز و حضور در سطح اول فوتبال کشور یک برنامه ۱۰ ساله داریم که اولویت ما توجه به تیم های پایه همچون امید، نوجوانان و جوانان است تا بتوانند به عنوان یک پشتوانه قوی برای تیم بزرگسالان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه برق شیراز از مسئولان استانداری و شرکت برق منطقه ای فارس به دلیل حمایت از احیا شدن دو باره این باشگاه ۷۵ ساله تقدیر کرد و گفت: قطعا با استفاده از تجربه پیشکسوتان این باشگاه همچون غلام پیروانی و دیگران می توانیم دوباره این باشگاه قدیمی را به جایگاه واقعی خود باز گردانیم.

وی گفت: برای تیم بزرگسالان هم برنامه خوبی داریم و همانگونه که اعلام شد در حال مذاکره با مدیران چند تیم که در دسته دوم کشور حضور دارند، هستیم و به توافق هایی هم دست یافته ایم تا زمینه انتقال آن را به فارس فراهم کنیم.

داستان احیا تیم برق ۷۶ ساله 

به گزارش ایرنا   ۲۳ فروردین  ماه ۱۴۰۱  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در حاشیه بازدید از خبرگزاری ایرنا  با بیان اینکه تیم برق شیراز به مالک جدید واگذار شد، اعلام کرد: سرمایه‌گذار جدید این تیم مشخص و تیم برق به مدیریت جدید تحویل داده شده است.

اسماعیل محبی پور اضافه کرد:‌ در نشست هماهنگی علاوه بر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان  استان فارس، نماینده شرکت برق منطقه ای فارس هم حضور داشت از آنجا که نام این تیم برق است مقرر شد مسیری طی کنیم تا از پشتیبانی های مجموعه دولتی برق استفاده شود و ورزشگاه این باشگاه با همکاری شهرداری شیراز  دوباره احیا شود.

 پس از احیای  دوباره باشگاه برق شیراز، پنجم خرداد ماه سال جاری  توپ تیم فوتبال ۷۶ساله برق شیراز توسط پیشکسوتان این باشگاه به گردش درآمد تا چراغ این تیم قدیمی که افتخارات و محبوبیت های زیادی در فوتبال کشورمان دارد دوباره روشن شود.

سابقه باشگاه برق شیراز

 در سال ۱۳۲۵ عده‌ای از جوانان ورزش‌ دوست شیرازی که در کارخانه چراغ‌ برق شیراز کار می‌کردند، یک تیم فوتبال را تشکیل دادند که با موافقت مدیرعامل وقت شرکت برق منطقه ای فارس تحت پوشش این شرکت در آمد و قدیمی ترین باشگاه ورزشی ایران پیش از باشگاه دوچرخه سواران تاسیس شد.

کسب عنوان بهترین تیم شهرستانی در جام تخت جمشید (۱۳۵۶) شرکت در جام دیوار بزرگ چین و کسب مقام سوم، حضور در دو فینال جام حذفی و کسب مقام قهرمانی که منجر به شرکت در مسابقات جام باشگاه های آسیا شد، داشتن چندین ملی پوش در رده های مختلف سنی، کاپیتانی غلام پیروانی مدافع این تیم در تیم ملی جوانان ایران و کسب چندین مقام قهرمانی در رده های مختلف سنی در کشور در ویترین افتخارات این باشگاه ۷۶ ساله دیده می شود.

برچسب‌ها شرکت برق منطقه ای فارس فدراسیون فوتبال ایران اداره کل ورزش و جوانان استان فارس استانداری فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای فارس فدراسیون فوتبال ایران اداره کل ورزش و جوانان استان فارس شرکت برق منطقه ای فارس فدراسیون فوتبال ایران اداره کل ورزش و جوانان استان فارس استانداری فارس شرکت برق منطقه ای فارس برق شیراز تیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی 85 درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) 15 درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین 10 درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

تیم استقلال از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی