Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نادر بلباسی در مجمع عمومی هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه خوشبختانه رویکرد کنونی ما در مدارس فوتبال استان زنجان افزایش کیفیت است، اظهار کرد: به دنبال افزایش کیفیت فوتبال استان با در نظر گرفتن مسائل اخلاق‌مدارانه هستیم.

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان بر لزوم تعامل و همدلی بهتر و بیشتر برای رفع مشکلات فوتبال زنجان تاکید کرد و گفت: در استان استعداد و ظرفیت‌های زیادی داریم و باید بستر مناسب برای درخشش این استعدادها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه استان زنجان ویترین فوتبال ندارد و این به ضرر استان است، اضافه کرد: بنده معتقدم، باید استان‌های کم‌برخوردار که فوتبال ندارند، هم‌سو و هم‌جهت با یکدیگر باشند.

بلباسی با بیان اینکه فوتبال زنجان در حال حاضر برای قرار گرفتن در مسیر تعالی و پیشرفت نیازمند حرکت با برنامه و مدون است، گفت: ایجاد مدارس فوتبال، ظرفیت خوبی برای پرورش استعدادها فراهم کرده است و خوشبختانه کلاس‌های آموزشی در سطح کشوری برگزار شده است.

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان از تشکیل تیم‌های فوتبال و فوتسال بانوان در استان زنجان خبر داد و گفت: این مهم طی ماه‌های آینده محقق می‌شود.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: ظرفیت تعالی زنجان بلباسی هیات فوتبال زنجان فوتبال استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • مهم‌ترین عوامل ناباروری در بانوان (فیلم)
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است