Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار خبرگزاری روسیه در غرفه بیمه رازی از عدم حضور شرکت‌های بیمه دیگر کشورها در نمایشگاه صنعت مالی ایران ابراز تاسف و اظهار امیدواری کرد که در دوره‌های بعدی از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

اخبار شرکتها؛ عباس جمعه- خبرنگار روسی که به تهران سفر کرده است، با حضور در غرفه بیمه رازی در چهاردهمین دوره نمایشگاه بانک، بیمه و بورس در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در شرایط فعلی ایران که تحت تاثیر تحریم‌ها قرار دارد بسیار مهم است و ایران باید تجربیات خود را به روسیه که آن هم در تحریم قرار دارد، انتقال دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی صنعت بانک و بیمه در شرایط تحریم را مهم ارزیابی کرد و توسعه و تقویت صنعت مالی دو کشور  را بر پایه پتانسیل های موجود مهم دانست.

وی تصریح کرد: حرکت بخش پولی- مالی و بیمه‌ای کشور ایران نشان از ظرفیت بسیار بالای سیستم پولی- مالی و بیمه ایران دارد و کشورهای مختلف همچون روسیه، چین و هند می‌توانند با تکیه بر این سیستم بدون توجه به شرایط دلار و یورو با یکدیگر همکاری داشته باشند.

جمعه ابراز امیدواری کرد در دوره‌های بعدی نمایشگاه بانک، بیمه و بورس ایران شرکت‌های روسی حضور داشته باشند تا سطح همکاری پولی-مالی و بیمه‌ای دو کشور روسیه و ایران افزایش یابد.

این خبرنگار روس معتقد است، همکاری این کشورها می‌تواند شروع تازه‌ای در فرآیند سیستم‌های پولی و مالی داشته باشد و باید این مسیر چندین ساله از طریق برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی آغاز شود.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ضیغمی؛ رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، اظهار کرد: ۱۰۳ کشور برای حضور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

ضیغمی در پاسخ به سوالی در ارتباط با ورود هیئت تجاری از کشور کره شمالی به ایران برای بازدید از این نمایشگاه گفت: این کشور نیز مانند سایر کشور‌ها برای بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی به ایران آمده است.

وی اظهار کرد: کشور‌های دیگری که با ایران در حوزه‌های نفت همکاری می‌کنند، ظرفیت‌های دیگر ایران را نمی‌دانند و حتی بسیاری از کشور‌های دوست و همسایه نیز به ظرفیت‌های صادراتی ایران آگاه نیستند که امیدواریم این نمایشگاه زمینه را برای شناخت ظرفیت‌های صادراتی ایران در بخش‌های دیگری به غیر پتروشیمی، نفت و فولاد بشناساند.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در پاسخ به سوالی در خصوص چگونگی نقل و انتقال پول با دیگر کشور‌ها گفت: در روش‌های پولی و بانکی و شبه سوئیفت اتفاقات خوبی روی داده است و با نزدیک به ۱۰ کشور تعاملات مستقیم مالی و از طریق ارز‌های ملی انجام می‌دهیم، اما به دلیل محرمانگی درباره آن‌ها تبلیغات نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است