Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@07:14:14 GMT

گسترش فرهنگ ایثار موجب مقابله با نفوذ دشمن می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۰۵۷۳

گسترش فرهنگ ایثار موجب مقابله با نفوذ دشمن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا منشوری عصر امروز در اختتامیه رویداد دانش‌آموزی سرمشق در سالن اجتماعات کانون بسیج رشت با بیان اینکه دانش‌آموزان نقش مهمی در اداره کشور دارند، اظهار کرد: دانش‌آموزان چراغ راه هدایت کشور بوده و مقام معظم رهبری در اکثر فرمایشات خود به این قشر از جامعه امید ویژه دارند لذا آموزش‌وپرورش باید بهترین امکانات تحصیلی را برای دانش‌آموزان فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر لزوم توجه دانش‌آموزان به علم فقه گفت: علم در کنار فقه معنا پیدا می‌کند و این در دنیا هم ثابت شده و استکبار دقیقا بر روی همین مسئله دست گذاشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نقش شریعت در گسترش علم را بسیار موثر دانست و افزود: اگر سعی داریم علم در بین دانش‌آموزان نورانی شود باید به مسئله شریعت توجه جدی و ویژه شود‌.

منشوری با اشاره به نقش بسیجیان دانش‌آموز به عنوان نیروهای مطالبه‌گر بیان کرد: در دنیای امروزی نصحیت کنندگان از نصیحت شوندگان بیشتر شده به این منظور در دنیایی که منفعت‌طلبان جولان می‌دهند، نقش بسیجی به عنوان نیروهای مطالبه‌گری بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه استکبار با طراحی نقشه‌های مختلف همواره سعی دارد بر روی نسل جدید و دهه ۸۰ و نودی‌ها تاثیر بگذارد، تصریح کرد: استکبار می‌داند که اگر نسل جدید تاثیر بگذارد به راحتی می‌تواند برنامه‌های خود را در جمهوری اسلامی اجرایی کند لذا باید با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با نفوذ دشمن به کشور مقابله کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان راهیان نور را یک کلاس عظیم دانشگاهی معرفی کرد و گفت: از سیره عملی و مکتب شهدا، رزمندگان و جانبازان می‌توان زندگی آموخت و اگر به این امر به درستی عمل شود هیچ قدرتی نمی‌تواند بر روی قشر دانش‌آموز و دانشجو تاثیر بگذارد.

به گزارش‌‌ فارس، در پایان این جلسه از نفرات برتر نخستین رویداد دانش‌آموزی سرمشق تقدیر شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: کانون بسیج کانون بسیج رشت سپاه قدس گیلان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان، در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر همطنانمان بکار می گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دوم سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی در جمع فرماندهان این یگان پدافندی یا بیان اینکه همدلی، هم افزایی و همکاری آحاد نیروهای مسلح مثال زدنی است خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح موجب ارتقا امنیت پایدار می شود که قطعا وجود امنیت پایدار هم جز با تلاش شبانه روزی بدست نمی آید.

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر هموطنان مان بکار می گیرد.

وی یکپارچگی نیروهای مسلح را موجب یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه دانست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه های جهادی، اهداء بسته های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد را بخشی از فعالیت های ارزنده این یگان پدافندی دانست و افزود: ارتش فدایی ملت است و آسودگی خاطر هموطنان ایران اسلامی در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • اینجا به تماشای ایثار بنشینید؛ معلمانی که پیامبر زمان خود شده‌اند
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد