Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از آماده‌باش اکیپ‌های عملیاتی، همه نیروها و پیمانکاران بخش خصوصی با تجهیزات کامل و حضور معاونین، مدیران و کارشناسان حوزه آب و فاضلاب در شهرستان‌های حادثه‌خیز تا پایان بحران خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان؛ در پی هشدار سطح قرمز اداره‌ کل هواشناسی استان نسبت به بارش‌های فوق‌سنگین و وقوع سیل در 19 شهرستان استان، جلسه مدیریت بحران در محل سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن اعلام آماده‌باش برای مقابله با سیل، خدمات‌رسانی و امدادرسانی به مردم، بر ضرورت حضور همه معاونین به همراه مدیران زیرمجموعه و کارشناسان حوزه آب و فاضلاب در شهرستان‌های حادثه‌خیز تا پایان بحران تأکید کرد.

افزایش 369درصدی بارندگی سیستان و بلوچستان در پی فعالیت "مونسون"/ نعمتی که در نبود زیرساخت به نقمت تبدیل می‌شودغبارآلود شدن سیستان و نوار مرکزی استان/ هشدارهای سطح قرمز و نارنجی صادر شداستاندار سیستان و بلوچستان: همه ادارات و مسئولان استان در پی هشدار جوی در آماده‌باش هستند

علیرضا قاسمی به بکارگیری تمامی امکانات و استفاده از همه ظرفیت‌ها با حداکثر توان اشاره کرد و خواستار استقرار و آماده به کار بودن ماشین‌آلات و تجهیزات لازم از جمله پمپ، لوله و اتصالات برای کاهش و مهار خطرات و خسارات ناشی از سیل شد.

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با سیل اندیشیده شده، تصریح کرد: تعداد 18 اکیپ با تجهیزات کامل، نیروها و همینطور پیمانکاران بخش خصوصی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

انتهای پیام/392/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان آب و فاضلاب آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آصف مهدوی دبیر شورای سیاستگذاری صادرات سازمان غذا و دارو گفت: ایران در زمینه تولید تجهیزات پزشکی توانمند است و ۱۷۰۰ تولید کننده تجهیزات پزشکی در ایران مشغول فعالیت هستند از این رو ایران می تواند این محصولات را به کشور‌های حوزه آفریقایی صادر کند.

دبیر شورای سیاستگذاری صادرات سازمان غذا و دارو درباره صادرات تجهیزات پزشکی ایران به دیگر کشورها  افزود: هم اکنون تجهیزات و ملزومات پزشکی تولیدی ایران به کشور‌های مختلفی در منطقه خاورمیانه، آسیا  حتی اروپا صادر می‌شود و امکان همکاری در حوزه  تنظیم گری برای تسهیل صادرات ملزومات پزشکی به آفریقا نیز مهیاست.

آصف مهدوی گفت: تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند در حوزه انتقال فن آوری ساخت تجهیزات و همچنین تأمین کمبود‌های این حوزه به کشور‌های آفریقایی کمک کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه