Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استقلال و پرسپولیس در هفته 12 با هم بازی خواهند کرد.
به گزارش آریا، قرعه کشی رقابت های لیگ بیست و دوم به پایان رسید و مشخص شد تیم های استقلال و پرسپولیس باید در هفته 12 در ورزشگاه آزادی به میزبانی استقلال به مصاف هم بروند. همچنین بازی برگشت دو تیم هم در هفته 27 برگزار خواهد شد. در قرعه کشی لیگ 22 اتفاق جالبی رخ داد و اولین قرعه هایی که ابراهیم میرزاپور و محمدرضا مهدوی برداشتند، استقلال و پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال عصر دوشنبه در سالن اجتماعات هتل اوین تهران برگزار شد و 16 تیم لیگ برتری حریفان خود در طول 30 هفته مسابقات را شناختند. یکی از اتفاقات جالب همه قرعه‌کشی های لیگ برتر زمان رویارویی استقلال و پرسپولیس است و این موضوع علاقه‌مندان به فوتبال را به وجد می‌آورد. مسابقه سنتی سرخابی‌های فوتبال که همیشه حساسیت های زیادی دارد و برای طرفداران دو تیم مهم است.
بر اساس قرعه‌کشی‌ای که عصر امروز با حضور مقامات فوتبال و البته افشین پیروانی و بیژن طاهری مدیران پرسپولیس و استقلال برگزار شد، دیدار دربی پایتخت در هفته دوازدهم برگزار خواهد شد. دربی دور رفت لیگ برتر بیست و دوم، نود و نهمین رقابت استقلال و پرسپولیس در طول تاریخ است و البته که امسال این بازی جذابیت های زیادی هم خواهد داشت. استقلال به عنوان قهرمان فصل گذشته و پرسپولیس به عنوان تیمی که بعد از 5 سال جام قهرمانی را از دست داد، با تغییرات فراوانی قرار است در هفته دوازدهم لیگ برتر رودرروی هم قرار بگیرند.
بدون شک در این مسابقه تقابل شاگردان ریکاردو ساپینتو و یحیی گل‌محمدی هم جذاب خواهد بود. چند دربی قبلی لیگ برتر و سایر تورنمنت‌ها با مربیان ایرانی برگزار شد و حالا اینکه یک مربی خارجی مثل ساپینتو در این مسابقه حاضر است و روی یکی از نیمکت‌ها می‌نشیند هم قابل توجه است. ضمن اینکه یحیی گل محمدی با تدابیر خود تغییرات زیادی را در تیمش ایجاد کرده است. به هر ترتیب علاقه‌مندان به فوتبال تا هفته دوازدهم لیگ به انتظار می‌نشینند تا یک مسابقه زیبا و هیجان‌انگیز را میان استقلال و پرسپولیس تماشا کنند.
زمان دربی اصفهان برای رقابت های لیگ 22 مشخص شده است. بدون تردید بعد از دربی تهران، مهم ترین دربی فوتبال ایران جدال تیم های سپاهان و ذوب آهن و حالا مشخص شد این دو تیم اصفهانی باید در هفته 5 لیگ بیست و دوم به مصاف هم بروند. بازی برگشت دو تیم هم در هفته 20 خواهد بود.
شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی هفته نخست به مصاف ذوب آهن خواهند رفت که روز هشتم مرداد در دیدار دوستانه میزبان این تیم خواهند بود و حالا در بازی رسمی نیز به مصاف هم خواهند رفت. نکته جالب اینکه فصل گذشته تیم ذوب آهن با کسب یک امتیاز از پرسپولیس در دیدار برگشت موفق شد شاگردان یحیی گل‌محمدی را متوقف کند و این تیم را از ادامه رقابت برای قهرمانی باز دارد. این بازی به میزبانی ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود تا به این ترتیب پرسپولیس در خارج از خانه لیگ بیست و دوم را استارت بزند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رقابتهای لیگ برتر دربی سرخابی ها استقلال و پرسپولیس یحیی گل محمدی هفته دوازدهم بیست و دوم قرعه کشی لیگ برتر ذوب آهن دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است

اظهارات سرمربی هلندی شیاطین سرخ آن هم پس از تساوی خانگی مقابل تیمی در حال سقوط، نمی‌تواند واکنش‌های مطلوبی را به همراه داشته باشد. 

اریک تن هاخ پس از تساوی ۱-۱ منچستریونایتد مقابل برنلی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد، در ادعایی قابل توجه، فوتبال تیمش را از «پویاترین و سرگرم کننده‌ترین» های لیگ برتر معرفی کرد.

طرفداری | منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود، نتوانست تیم رده نوزدهمی برنلی را هم شکست بدهد. تن هاخ در مصاحبه پس از بازی به اسکای گفت:

ما خودمان را در موقعیت پیروزی قرار دادیم و بر بخش زیادی از بازی حاکم بودیم. فقط در اواخر نیمه اول بود که چند موقعیت به حریف دادیم، اما بقیه بازی برای ما بود. ما در موقعیت پیروزی بودیم و آن را از دست دادیم. این نتیجه هم حاصل بدشانسی ماست و هم ضعف روحی. در هفته‌های اخیر از داوری هم ضربه خورده‌ایم. 

او در مورد پنالتی‌ای که شبیه به پنالتی اعلام نشده‌ بازی با وولورهمپتون در ابتدای فصل بود، گفت:

متوجه این شباهت هستم. پنالتی بود. اما در محوطه جریمه حریف حداقل سه پنالتی دیدم. قضاوت داوران واقعا ناپایدار است. اگر پنالتی هفته گذشته روی آرون ون بیساکا درست بود، چرا امروز نگرفتند؟ حداقل یک خطای پنالتی هم روی گارناچو اتفاق افتاد.

در مورد احتمال بیشتر صعود به لیگ اروپا:

این واقعیت است. با این همه عقب‌ماندگی، رسیدن به «چهارمی» کار آسانی نیست. ما باید برنده می‌شدیم. در چند هفته گذشته به موقعیت‌های برد رسیدیم و بعد آن را از دست دادیم. فاصله در این مرحله از فصل خیلی زیاد است.

در مورد از دست دادن موقعیت‌ها:

هر تیمی موقعیت از دست می‌دهد. اما وقتی به ما مربوط می‌شود عجیب است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در حال حاضر یکی از پویاترین و جذاب‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. با خوب فوتبال بازی کردن، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. از دست دادن کنترل بازی غیرضروری بود. ما این را در بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم خیلی بهتر بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری