Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ پیرو طلاعیه­ های قبلی و به منظور مساعدت با افراد جا مانده از ثبت نام آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، مقرر شد براساس شرایط، زمان مجددی برای آزمون عملی این رشته (آقایان در روز پنجشنبه مورخ ۲۷ مردادماه و خانم ها در روز جمعه مورخ ۲۸ مردادماه) پیش بینی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین افرادی که از تاریخ ۵ تا ۶ تیر موفق به ثبت­ نام در آزمون عملی نشده‌اند، می‌توانند در این مهلت نسبت به ثبت­ نام خود از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمایند.

 افرادی که از تاریخ ۵ تا ۱۱ تیر ماه جاری در آزمون عملی ثبت نام نمودند ولی به هر دلیلی در تاریخ ۲۹ تیر تا دوم مرداد موفق به شرکت در آزمون عملی نشده ­اند، می توانند از تاریخ چهارم تا ششم مرداد نسبت به ثبت­ نام مجدد خود از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان سنجش اقدام کنند.

در صورتی که فردی در تاریخ ۲۹ تیر و دوم مرداد در آزمون عملی شرکت نموده و برای شرکت در آزمون عملی مجدد (در روزهای ۲۷ یا ۲۸مرداد) نیز ثبت­ نام و در آزمون عملی این مرحله هم شرکت نماید، منحصراَ نمره آزمون عملی مرحله اول (آزمون ۲۹ تیر و دوم مرداد) برای وی ثبت خواهد شد و نمره کسب شده وی برای آزمون مرحله دوم باطل شده و هزینه پرداختی او نیز مسترد نخواهد شد.

محل برگزاری آزمون عملی با توجه به آمار متقاضیان در یک یا چند استان مشخص و در اطلاعیه مورخ ۲۳ مرداد در درگاه اطلاع رسانی این سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

آزمون عملی مجدد ‌برای متقاضیان براساس زمان اعلام شده در این اطلاعیه‌ برگزار می شود و متقاضیان باید طبق برنامه زمانی اعلام شده در آزمون عملی شرکت نمایند. کارت شرکت در آزمون عملی در حوزه ­های برگزاری آزمون عملی تحویل متقاضیان خواهد شد.

آزمون‌ عملی رشته علوم ورزشی به هیچ وجه مجدداً قابل تمدید و یا تکرار نخواهد بود.

در صورتی که داوطلبی مراحل ثبت نام را به صورت کامل انجام ندهد ثبت نام وی در آزمون عملی کامل نخواهد بود و کارت آزمون عملی برای او صادر نمی شود. لذا داوطلبان لازم است دقت بالایی را برای انجام تمام مراحل به کار گیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رشته علوم ورزشی تاریخ برگزاری آزمون آزمون عملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده

به گزارش جام جم آنلاین،عبدالرسول پورعباس افزود: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی با عنوان اینکه در سیل اخیر در حاجی اباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند اما موفق نشدند افزود:  تا ظرف سه هفته  آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان اخذ می شود تاحقی ضایع نشود .

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم.  پور عباس با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می کند افزود: با هماهنگی که با استاندار ،فرماندار ،نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می شود. 

دیگر خبرها

  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه