Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@13:07:04 GMT

واکنش سرپرست پرسپولیس به تاریخ دربی پایتخت

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۰۷۸۷

واکنش سرپرست پرسپولیس به تاریخ دربی پایتخت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین پیروانی در پایان مراسم قرعه‌‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور درمورد رویارویی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم، اظهار داشت: امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ دهد و لیگ برتر شروع خوبی داشته باشد. امیدوارم کمبودهایی که سال گذشته داشتیم همچون اشتباهات داوری، سیستم‌های رادیویی جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ضمن اینکه بعید می‌دانم تا سالیان سال VAR داشته باشیم. حالا قول می‌دهند اما هنوز عملی نشده است. کیفیت چمن‌ها و وضعیت ورزشگاه‌ها باید خوب شود. امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد تا شاهد یک لیگ خوب باشیم.

پیروانی خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی هم برگزار شد و فرقی نمی‌کند که در چه هفته‌ای با چه تیمی روبرو می‌شویم، چون همه تیم‌ها خوب هستند و همه تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند. بدون شک ما هم پرسپولیس هستیم، هواداران زیادی داریم. خوشبختانه امسال می‌توانیم هواداران را هم در ورزشگاه ببینیم؛ آنها یار دوزادهم ما هستند و می‌خواهیم که در کنار هم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر صحبتی که درمورد ورزشگاه‌ها می‌شد مسئولان می گفتند که در تلاش هستند و ما هم می‌گوییم که انشالله تلاش کنند که این ورزشگاه‌ها شرایط خوبی پیدا کنند. واقعاً برخی ورزشگاه‌ها مشکل دارند. برای داشتن یک لیگ خوب و پویا هم باید دست به دست هم بدهند. اگر من می‌گویم کمبودهایی داریم باید مرتفع شوند تا لیگ شرایط خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس قرعه کشی لیگ برتر ورزشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران سبزپوشان اراکی در  ورزشگاه امام خمینی برابر پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان پس از اینکه تابلوی ورزشگاه نتیجه 4 بر 4 را نشان می‌داد، در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم سرحال اوسمار ویرای برزیلی شدند.
این پیروزی آلومینیوم را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی در فصل جاری رساند و سبب شد تا مجتبی حسینی بیشتر از گذشته جای خود را در قلب اراکی‌ها و هواداران تیفوسی آلومینیوم باز کند.

مصاف پرسپولیس و آلومینیوم حواشی پرشماری داشت، ولی یکی از نادرترین حواشی این مسابقه حضور لیدرهای باشگاه در رختکن تیم و شعرخوانی و تمجید از مجتبی حسینی بود که شبی رویایی را برای آنها رقم زد.

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند