Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمول انواع ترکیب رنگ مو جدید و پر طرفدار رنگ موی کنفی رنگ مو عسلی زیتونی در این زمینه بخوانید؛ روشن کردن طبیعی رنگ موها با دارچین ۴ علت مهم سفید شدن زودهنگام رنگ مو‌ها رنگ موهایی که تابستان امسال مد هستن قبل از رنگ، موها را بشوریم یا نه؟ با حنا و قهوه موهایتان را خوش رنگ کنید آموزش روشن کردن مو بدون دکلره رنگ مو گردویی رنگ مو قهوه ای رنگ موی شرابی رنگ موی عسلی رنگ مو نسکافه ای رنگ مو صدفی دودی رنگ موی دودی زیتونی رنگ موی بژ رنگ موی دودی فرمول رنگ موی دودی نسکافه ای ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای سفید ترکیب رنگ مو بدون دکلره مخصوص پوست سبزه رنگ مو فندقی رنگ مو شاه بلوطی ترکیب رنگ های فانتزی ترکیب رنگ موی بنفش یاسی ترکیب رنگ موی بنفش دودی رنگ موی بنفش تیره بدون دکلره فرمول رنگ موی آبی کاربنی رنگ موی صورتی پودر دکلره صورتی رنگ موی کاراملی صورتی

به گزارش اقتصاد آنلاین، انتخاب رنگ موی مناسب تاثیر فوق العاده در ظاهر شما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از فوت و فن های رنگ مو با رنگ های صنعتی فرمول ترکیبی آن است. ما در این مقاله ترکیب رنگ موهای جدید و پرطرفدار در میان خانم های خوش ذوق و سلیقه ایرانی مانند رنگ موی زیتونی، کاراملی، نسکاافه ای و … را برای شما فراهم نموده ایم تا بتوانید بهترین انتخاب رنگ مو را داشته باشید.

فرمول انواع ترکیب رنگ مو جدید و پر طرفدار رنگ موی کنفی

ترکیب رنگ موی کنفی

پایه ۸ یا ۹

رنگ دودی ۷

رنگ بژ ۷

همراه با اکسیدان ۶ درصد

رنگ مو عسلی زیتونی

ترکیب رنگ موی عسلی زیتونی بدون دکلره

یکی از انواع رنگ مو ترکیبی روشن که بسیار خاص و محبوب است، رنگ موی عسلی زیتونی است. این رنگ مو را می توانید با استفاده از فرمول زیر و بدون دکلره روی موهای خود اجرا کنید.

پایه ۵ تا ۷

رنگ طلایی ۸

رنگ دودی ۷

رنگ بژ

همراه با اکسیدان ۶ درصد

در این زمینه بخوانید؛ روشن کردن طبیعی رنگ موها با دارچین ۴ علت مهم سفید شدن زودهنگام رنگ مو‌ها رنگ موهایی که تابستان امسال مد هستن قبل از رنگ، موها را بشوریم یا نه؟ با حنا و قهوه موهایتان را خوش رنگ کنید آموزش روشن کردن مو بدون دکلره رنگ مو گردویی

ترکیب رنگ موی گردویی

گردویی یک فرمول عالی برای ترکیب رنگ مو روی پایه ۵ است که به راحتی بدون دکلره زیباترین رنگ را به شما می دهد. برای داشتن این رنگ جذاب می توانید از فرمول زیر استفاده کنید.

پایه ۵ تا ۷

بلوند شکلاتی روشن

بلوند دودی بنفش

همراه با اکسیدان ۶ درصد

رنگ مو قهوه ای

ترکیب رنگ موی قهوه ای

این رنگ موی تیره خوشرنگ نیز به دکلره نیازی ندارد. تنها کافی است که رنگ پایه موهای شما طبیعی یا روی پایه ۶ باشد تا بتوانید از فرمول زیر استفاده کنید.

پایه ۶

نسکافه ای ۶

شکلاتی ۶

واریاسیون نقره ای

دودی ۶

همراه با اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی شرابی

ترکیب رنگ موی شرابی

یکی از بهترین انواع رنگ موی مناسب برای پایه ۸ رنگ موی شرابی است. برای داشتن این رنگ فانتزی بسیار زیبا ابتدا موهایتان را با دکلره به پایه برسانید و سپس از فرمول زیر استفاده کنید.

پایه ۸

رنگ شرابی ۶

رنگ قرمز ۶

واریاسیون قرمز و بنفش

همراه با اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی عسلی

ترکیب رنگ موی عسلی

پایه ۸

بلوند شکلاتی متوسط

بلوند طلایی متوسط

همراه با اکسیدان ۶ درصد

رنگ مو نسکافه ای

ترکیب رنگ موی نسکافه ای

پایه ۸

کرم کاراملی روشن

بلوند شکلاتی روشن

پلاتینه ها

واریاسیون نقره ای

همراه با اکسیدان ۶ درصد

رنگ مو صدفی دودی

ترکیب رنگ موی صدفی دودی

پایه ۱۰

دودی ۱۰

صدفی

طبیعی ۹

بنفش یک نخود

همراه با اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی دودی زیتونی

ترکیب رنگ موی دودی زیتونی

پایه ۸

رنگ زیتونی ۷

رنگ دودی ۸

همراه با اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی بژ

برای بدست آوردن رنگ موی بژ، ابتدا باید با پودر دکلره پایه موهایتان را به ۸ یا ۹ برسانید. سپس ترکیب زیر را به مدت ۴۰ تا ۴۵ دقیقه روی موهایتان بگذارید:

رنگ شماره ۱۰.۶‌: نصف تیوپ

رنگ شماره ۸.۰۱‌: یک چهارم تیوپ

واریاسیون سه صفر: ۱۰ سانت

اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی دودی

رنگ موی دودی از آن دسته رنگ هایی است که می توانید با دکلره یا بدون دکلره روی موهای خود اجرا کنید. فرمول این ترکیب رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره به شرح زیر است.

۱. رنگ موی دودی بدون دکلره

رنگ بلوند دودی روشن: نصف تیوپ

واریاسیون دودی: ۵ سانت

اکسیدان شماره ۱؛ ۴۰ سی سی

۲. رنگ موی دودی با دکلره

رنگ موی دودی بلوند تیره یا روشن: ۲/۳ تیوپ

واریاسیون دودی: ۱۰ سانت

اکسیدان ۶ درصد و آب

پایه دکلره ۹

فرمول رنگ موی دودی نسکافه ای

رنگ مو نسکافه ای دودی را می توان با دکلره یا بدون دکلره بدست آورد. اگر قصد دارید برای این رنگ از دکلره استفاده کنید، کافی است موهایتان را به پایه ۸ برسانید و سپس از ترکیب زیر استفاده کنید:

رنگ موی دودی شماره ۸

رنگ مو خاکستری شماره ۸

رنگ موی نسکافه ای شماره ۸

واریاسیون دودی: ۱۰ سانت

واریاسیون بنفش: ۲ سانت

واریاسیون طلایی: ۵ سانت

اکسیدان ۹ درصد

ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای سفید

همانند سایر رنگ ها، رنگ کردن موهای سفید هم به دانش و تجربه نیاز دارد. افرادی که موهای سفید دارند و می خواهند از رنگ های روشن استفاده کنند که سفیدی موهایشان را پوشش دهد باید از رنگ موهای فوق طبیعی یا فوق قوی یا همان اکسترا استفاده کنند. (رنگ های شماره ۶.۰۰۳ ،۰۰.۷، ۷.۳۳، ۰۰۳.۸) یعنی بعد ممیز یک عدد ۲ بار تکرار شود و یا رنگ هایی که بعد ممیز صفر دارند. همراه با اکسیدان ۳ یا ۶ درصد، مدت مکث حتما ۴۵ دقیقه باشد.

شماره تیرگی و روشنی این رنگ ها و انتخاب تناژ رنگ ها بسته به نظر دلخواه شماست و رنگ هایی مثل طبیعی، شکلاتی، زیتونی و طلایی پوشش قوی تری نسبت به رنگ های دیگر دارند. در صورتی هم که می خواهید موهایتان را رنگ تیره بگذارید تا شماره ۴ و ۵ تمام رنگ ها را می توانید استفاده کنید.

ترکیب رنگ مو بدون دکلره مخصوص پوست سبزه

یکی از نکات بسیار مهم برای انتخاب رنگ موی مناسب، شناخت رنگ پوست است. برای پوست های سبزه رنگ موهای تیره تر و گرم تر مناسب تر است. رنگ موی نسکافه ای، قهوه ای ، عسلی که در بالا فرمول آن گفته شد گزینه های مناسبی می باشد. علاوه بر آن رنگ فندقی، شاه بلوطی و بلوند تیره رنگ های مناسبی برای این رنگ پوست می باشد که در ادامه فرمول می توانید فرمول این ترکیب های رنگ مو را مشاهده کنید.

رنگ مو فندقی

ترکیب رنگ مو فندقی

اگر به دنبال یک ترکیب رنگ گرم، تیره و دخترانه می گردید، رنگ موی فندقی بهترین انتخاب برای شماست. فندقی برای پوست هایی که تناژ گرم دارند بسیار مناسب است و می تواند چهره شما را جذاب و جوان تر از همیشه نشان دهد.

پایه ۶

نصف تیوپ رنگ شماره ۷۵/۶ فندقی به همراه یک سوم از رنگ ۳/۶ فندقی

همراه با اکسیدان ۹ درصد

رنگ مو شاه بلوطی

ترکیب رنگ موی شاه بلوطی

پایه ۵

۵۰ میل رنگ بلوطی ۶

۴۰ میل رنگ شکلاتی ۶

۲۰ میل رنگ بادمجانی ۶

با ۵ سانت واریاسیون قرمز و اکسیدان شماره ۲

ترکیب رنگ های فانتزی

رنگ های فانتزی به رنگ های جذاب و شاد مانند صورتی، آبی، سبز و … گفته می شود. این رنگ ها معمولا نیاز به دکلره مو دارند و می توانند در تناژهای مختلف و در ترکیب با یکدیگر ایجاد شوند. در ادامه چند فرمول ترکیب رنگ فانتزی را به شما معرفی می کنیم.

ترکیب رنگ موی بنفش یاسی

برای داشتن ترکیب رنگ موی بنفش باسی ابتدا باید موهای خود را به پایه ۹ برسانید و سپس از ترکیب زیر استفاده کنید:

رنگ ارغوانی شماره ۷: یک چهارم تیوپ

هایلایت پلاتینه: یک چهارم تیوپ

هایلایت یاسی: یک چهارم  تیوپ

هایلایت نقره ای: یک چهارم تیوپ

اکسیدان ۶ درصد

ترکیب رنگ موی بنفش دودی

رنگ موی دودی بنفش کاملا رنگ سردی است که برای افراد با تن پوست سرد بسیار مناسب است. اگر می خواهید این رنگ زیبا را به خوبی روی موهای خود پیاده کنید، باید موهایتان را با پودر دکلره به بالاترین پایه برسانید و سپس از ترکیب زیر استفاده کنید:

رنگ موی بنفش: نصف تیوپ

رنگ مو دودی C۱۰ : نصف تیوپ

واریاسیون بنفش: ۵ سانت

اکسیدان شماره ۱

رنگ موی بنفش تیره بدون دکلره

رنگ موی بنفش تیره بدون دکلره را در دو حالت می توانید روی موهایتان اجرا کنید. حالت اول در صورتی است که موهایتان از قبل دکلره داشته که باید از اکسیدان شماره ۶ استفاده کنید. اما در صورتی که موهایتان دکلره نداشته یا رنگ موی معمولی و بلوند تیره دارید، باید از اکسیدان شماره ۹ را با ترکیب زیر مخلوط کنید.

رنگ مو بنفش شماره ۶: نصف تیوپ

پودر دکلره بنفش: یک پیمانه

واریاسیون بنفش: یک و نیم بند انگشت

واریاسیون آبی: یک بند انگشت

فرمول رنگ موی آبی کاربنی

فرمول رنگ موی آبی کاربنی را به دو صورت می توانید روی موهایتان اجرا کنید. اولین روش با استفاده از پودر دکلره آبی است. در این روش اگر موهایتان ضخیم و قوی است از اکسیدان ۱۲ درصد و اگر موهای ضعیف و نازکی دارید از اکسیدان ۶ و ۹ درصد استفاده کنید. برای بدست آمدن تناژ دلخواه می توانید کمی واریاسیون آبی نیز به آن اضافه کنید.

اما در روش دوم از پودر دکلره غیررنگی استفاده می شود. به این صورت که ابتدا موهای خود را به پایه ۹ یا ۱۰ برسانید و سپس رنگ آبی فانتزی یا واریاسیون آبی را با اکسیدان ۹ یا ۶ درصد ترکیب کنید.

رنگ موی صورتی

رنگ موی صورتی از رنگ های جذاب و پرطرفدار سال ۱۴۰۱ است که جوانان بسیاری عاشق آن هستند. برای داشتن این رنگ زیبا ابتدا باید موهای خود را دکلره کرده و به پایه ۹ برسانید و سپس از ترکیب زیر استفاده کنید.

پودر دکلره صورتی

رنگ مو ماگما دنی وان : نصف تیوپ

واریاسیون صورتی: ۱ بند انگشت

اکسیدان ۶ درصد: دو برابر رنگ مو

رنگ موی کاراملی صورتی

ترکیب رنگ بسیار زیبای کاراملی و صورتی می تواند رنگ صورتی را برای کسانی که تن پوست گرم دارند مناسب کند. برای داشتن رنگ موی کاراملی صورتی ابتدا موهایتان را دکلره کرده و به پایه ۱۰ برسانید و سپس ترکیب زیر را استفاده کنید:

رنگ موی شماره ۸.۰۲

رنگ موی شرابی: یک سانت

واریاسیون نقره ای

 

منبع: دترلند لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر رنگ مو رنگ موی جدید اخبار عمومی ترکیب رنگ اخبار مرتبط روشن کردن طبیعی رنگ موها با دارچین ۱۴۰۱/۴/۳۰ ۴ علت مهم سفید شدن زودهنگام رنگ مو‌ها ۱۴۰۱/۴/۲۹ رنگ موهایی که تابستان امسال مد هستن ۱۴۰۱/۴/۲۸ قبل از رنگ، موها را بشوریم یا نه؟ ۱۴۰۱/۴/۲۷ با حنا و قهوه موهایتان را خوش رنگ کنید ۱۴۰۱/۴/۲۲ انواع روش های گیاهی برای هایلایت طبیعی مو ۱۴۰۱/۴/۲۱ آخرین ویدیو ها زندگی لوکس رهبر کره شمالی ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۷:۵۳ شکستن انگشت یک پسر بچه به دست یک ربات شطرنج باز + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۶:۲۱ لحظه دستگیری قاتلان مجید عبدالباقی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۵:۵۲ محکومیت شرکت بزرگ لبنیاتی برای گران فروشی ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۵:۱۴ جشن عروسی یک زوج در زیر آب! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۴:۳۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۸:۴۹ برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال مشخص شد ۱۸:۳۷ بازیگر فیلم تایتانیک درگذشت ۱۸:۳۴ زمان برگزاری دربی پایتخت مشخص شد ۱۸:۲۷ ۲۵ هزار تومان سود هر کیلوگرم مرغ برای واسطه‌ ها ۱۸:۲۶ خواصی که شما را عاشق آبغوره می کند ۱۸:۲۲ افت ارزش ستاره فوتبال ایران در آلمان/ ضرر ۳ میلیون یورویی سردار آزمون ۱۸:۰۵ پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده / قیمت پژو ۲۰۷ کاهش یافت + جدول قیمت ۱۸:۰۲ چی بخوریم، بیشتر جوش می زنیم؟ ۱۸:۰۰ قیمت یخچال فریزر امرسان چند؟ (جدول) ۱۷:۵۶ کلاف، رکورد تولید ماهانه ۲۰۸۰۰ تن را ثبت کرد ۱۷:۵۳ زندگی لوکس رهبر کره شمالی ۱۷:۵۱ همکاری‌های سامسونگ با برترین برندهای جهان برای ارائه بهترین تجربه کاربری ۱۷:۴۸ رفتار درست با کسی که از او خوشمان نمی آید! ۱۷:۴۲ تهاتر محصولات کشاورزی ایرانی با گندم روسیه ۱۷:۳۸ واکسن آبله از کشورهای خارجی خریداری می شود ۱۶:۴۸ اوج نفرت از رونالدو؛ اینجا جایی نداری کریستیانو! + عکس ۱۶:۴۵ چاقوهایی که هر کدبانویی نیاز دارد + معرفی کامل انواع چاقوی آشپزخانه ۱۶:۴۰ افتتاح حساب رایگان در بانک شهر بدون حضور در شعبه ۱۶:۳۶ آث میلان ایتالیا همچنان به دنبال جذب مهدی طارمی ۱۶:۳۳ کارنامه احمد شاه قاجار در ۱۳ سالگی + عکس ۱۶:۲۱ کدام داروهای جدید مشمول بیمه می شوند؟ ۱۶:۲۱ شکستن انگشت یک پسر بچه به دست یک ربات شطرنج باز + فیلم ۱۶:۲۰ طرح ویژه زمزم برای مشارکت در پذیرایی از عزاداران حسینی ۱۶:۱۹ سقف خرید لوازم خانگی بازنشستگان چقدر افزایش یافت؟ ۱۶:۱۹ ارزش سهام عدالت من (۳ مردادماه) ۱۶:۱۸ ماسوله خراسان کجاست؟ ۱۶:۱۰ روغن بالاترین تورم کالاهای اساسی را به خود اختصاص داد ۱۶:۰۶ رشد عجب اقتصاد ترکیه با وجود تورم شدید! ۱۶:۰۱ واگذاری سهام خودروسازان به مراحل پایانی نزدیک می‌شود / انتظار برای انتشار اطلاعیه عرضه خودرو در بورس کالا ۱۵:۵۶ بازنشستگان منتظر یارانه باشند؟ ۱۵:۵۳ معوقات یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی چه شد؟ ۱۵:۴۶ فدرال رزرو مانع رشد بیت کوین می‌ شود؟ ۱۵:۴۵ سپاهان به دنبال قاتل پرسپولیس و استقلال ۱۵:۳۵ تنها ۱۴ درصد از کل مشترکان‌ آب کم مصرف هستند ۱۵:۱۴ محکومیت شرکت بزرگ لبنیاتی برای گران فروشی ۱۵:۰۵ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۵۸ اگر به یارانه ها اعتراض داریم، چه کنیم؟ ۱۴:۵۶ ادامه روند نزولی دلار و یورو در صرافی های بانکی ۱۴:۵۶ اجاره روزانه ویلا و امکان پرداخت آنلاین با تتر ۱۴:۵۴ تلفات در شبکه انتقال برق بیش از ۱۱ درصد و بالاتر از متوسط جهانی است ۱۴:۴۸ معیشت بازنشستگان از اولویت دولت خارج نشده است ۱۴:۴۷ اولویت تخصیص تسهیلات ۳۰۰ هزار میلیاردی دولت چیست؟ ۱۴:۴۰ بیمه‌آسیا ؛ معتبر و قابل اطمینان در صنعت بیمه ۱۴:۳۹ ترفندی برای تشخیص زردچوبه تقلبی از اصل + فیلم ۱۴:۳۴ جشن عروسی یک زوج در زیر آب! + فیلم ۱۴:۳۰ آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۱/۵/۳) ۱۴:۲۲ ۱۰ عامل باورنکردنی بوی بد پا‌ها ۱۴:۲۰ فرمول رفع استرس فوری ژاپنی ها بالاخره فاش شد ۱۴:۲۰ معرفی اعضای جدید هیات مدیره شرکت مدار ۱۴:۱۸ نگرانی در خصوص بازار برنج امسال با ادامه قیمت گذاری دستوری اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رنگ مو رنگ موی جدید اخبار عمومی ترکیب رنگ ترکیب رنگ مو بدون دکلره رنگ اکسیدان شماره فرمول رنگ موی رنگ موی شرابی دکلره رنگ مو رنگ موی عسلی رنگ موی دودی فرمول زیر بدون دکلره پودر دکلره موهای سفید برای داشتن ۱۴۰۱ ۰۵ ۰۳ اجرا کنید موهای خود روی موهای نسکافه ای رنگ موهای روشن کردن رنگ مو رنگ موها نقره ای شماره ۸ فیلم ۱۴ قهوه ای رنگ ها ۱۴۰۱ ۴ ۵ سانت پایه ۵ پایه ۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ میوه مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن

 

به گزارش تابناک، رژیم غذایی تاثیر زیادی روی سلامت بدن شما دارد. در حقیقت معده و روده ۷۰ درصد سیستم ایمنی را تشکیل می‌دهند و در نتیجه باید خیلی مراقب غذاهای مصرفی خود باشید. در غیر این صورت در برابر بیماری ضعیف می‌شوید.

بالا بردن سیستم ایمنی بدن برای جلوگیری از بیماری ها ضروریست و موثرترین راه برای آن، مصرف میوه های تقویت کننده سیستم دفاعی بدن می باشد. در این مطلب میوه هایی را به شما معرفی می کنیم که به شدت در تقویت سیستم ایمنی موثر هستند.

انبه

انبه جزء میوه هایی است که در قسمت جنوبی مکزیک و آمریکای مرکزی پرورش داده می شود، سرشار از ویتامین ث است و انتخاب عالی برای سلامت سیستم ایمنی بوده و می تواند ۲۲۴ ویتامین c مورد نیاز بدن شما را در طول روز فراهم کند. همچنین ویتامین ب، فولات و پتاسیم هم دارد و آنزیم های گوارشی را در بدن تولید می کند که باعث از بین بردن التهابات خواهد شد؛ همچنین حاوی آنتی اکسیدان است.

کیوی

آیا می دانستید کیوی یکی از بهترین و سالم ترین میوه هایی است که می توانید برای سیستم ایمنی خود استفاده کنید؟ قسمت سبز رنگ و دانه های سیاه و حتی پوست قهوه ای آن سرشار از مواد مغذی سالم هستند و منبع خوبی از ویتامین ث، ویتامین کا، فولات، آنتی اکسیدان و فیبر می باشد و ۲۷۳ درصد ویتامین c مورد نیاز بدن در طول روز را تامین می کند.

پرتقال

پرتقال حاوی ویتامین c است، سطح بالایی پتاسیمک کولین ، فولیک اسید و آنتی اکسیدان دارد که خطر سرطان را کاهش می دهد و باعث تمیز شدن پوست، کاهش سطح کلسترول و افزایش سلامت قلب می شود؛ بدون چربی و بدون سدیم است و فقط ۶۰ کالری دارد. همچنین از ایجاد سنگ کلیه جلوگیری می کند.

گریپ فروت

گریپ فروت سرشار از مواد مغذی، حاوی ویتامین ث، ویتامین آ، فیبر، پروتئین، کلسیم، تیامین و فولات است. همچنین ویتامین ب، زینک، مس و آهن در آن وجود دارد که همگی باعث افزایش سلامت سیستم ایمنی و ایجاد پوست سالم می شود. مصرف روزانه گریپ فروت عاملی برای کاهش وزن است و محتوای فیبر آن اشتها را سرکوب می کند و باعث می شود تا احساس سیری داشته باشید و همچنین کالری را کاهش می دهد.

سیب

سیب سرشار از ویتامین ث ، پتاسیم، منیزیم، مس و مقدار کمی ویتامین آ و خانواده ویتامین ای است. منبع خوبی از پلی فنول ها و فیبر است که معمولاً روی پوست میوه هم بیشتر تجمع پیدا کرده اند. سیب همچنین حاوی فلاونوئید است که باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی و کنترل التهابات بدن می شود و خطر دیابت، سرطان و آسم را کاهش می دهد.

بلوبری

بلوبری با رادیکال های آزاد در بدن مبارزه می کند. سطح بالای آنتی اکسیدان دارد وهمچنین باعث بهبود وضعیت بدن شده و با سرماخوردگی و آنفولانزا مبارزه می کند. سیستم ایمنی را تقویت می کند و هنگامی که آن را با ویتامین دی مصرف کنید، بسیاری از بیماری ها را از بین می برد.

گلابی

گلابی سرشار از مواد مغذی است و سیستم ایمنی را تقویت می کند. این میوه همچنین حاوی ویتامین ث، ویتامین کا و آ است. همچنین پتاسیم، فولات و آنتی اکسیدان پلی فنول دارد. پوست گلابی ۶ برابر پلی فنول بیشتری دارد و بنابراین بهتر است آن را با پوست بخورید که باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی، قلب و گوارش می شود و خطر دیابت را کم می کند.

انار

انار خواص زیادی برای بدن دارد، سرشار از آنتی اکسیدان است، با سرطان مبارزه می کند، باعث بهبود وضعیت باروری می شود و سیستم ایمنی را تقویت می کند. رنگ قرمز تیره انار یعنی این میوه حاوی پلی فنول است که یک آنتی اکسیدان قوی بوده و ۴۰ درصد نیاز بدن به ویتامین ث، ویتامین کا، فولات و پتاسیم را تامین می کند و به خاطر آنتی اکسیدان بالا، عاملی برای تقویت سیستم ایمنی است.

نارگیل

روغن نارگیل حاوی اسید چرب است که فواید زیادی برای سلامتی از جمله کاهش چربی بدن و بهبود عملکرد مغز، سلامت قلب و تقویت سیستم ایمنی دارد. مصرف روغن نارگیل یک ماده مغذی است، به بهبود وضعیت بدن شما کمک می کند و. خواص ضد باکتری آن با بیماری هایی از جمله ذات الریه مبارزه خواهد کرد.

 

همشهری آنلاین 

دیگر خبرها

  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • ۹ میوه مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • درمان گیاهی ریزش مو
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است