Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه‌کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد. تنی چند از مسوولان فدراسیون، مدیران سازمان لیگ، نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر و جمعی از پیشکسوتان در این مراسم حضور داشتند.

افشین پیروانی، پس مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر درخصوص فصل جدید اظهار داشت: امیدوار به رقم خوردن اتفاقات خوب برای همه تیم‌ها و در انتظار شروع لیگ خوبی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست نداریم باز هم کمبودهای سال گذشته مثل مشکلات داوری و فقدان فناوری کمک‌داور ویدئویی/VAR را شاهد باشیم که البته فکر نمی‌کنم با وجود تمام وعده‌ها، تا سالیان سال هم وارد فوتبال ما شود. کیفیت چمن‌ها و وضعیت استادیوم‌ها باید اصلاح شود و همه چیز دست به دست هم بدهند تا لیگ خوبی داشته باشیم. همه تیم‌ها خوب‌ بوده و کادرفنی‌ مناسبی دارند که همه در حال زحمت کشیدن هستند.

وی افزود: پرسپولیس هواداران بسیاری دارد و خوشبختانه امسال هم شاهد حضور آنها هستیم که یار دوازدهم تیم محسوب می‌شوند. 

پیروانی در مورد وضعیت ورزشگاه‌ها برای تیم‌های لیگ برتر عنوان داشت: مسئولان در پاسخ تمام سوالات راجع به وضعیت استادیوم‌ها می‌گویند که در تلاش هستند و ما هم می‌گوییم ان شاء الله که همین‌طور است. برای یک لیگ خوب و پویا باید همه چیز دست به دست هم بدهد و کمبودها جبران شود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس ایرنا افشین پیروانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ایرنا افشین پیروانی باشگاه پرسپولیس ایرنا افشین پیروانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در این مراسم مدیر حوزه‌های علمیه، سطح اساتید حوزه علمیه را خوب برشمرد و گفت: امروز سازندگی در همه حوزه‌ها بویژه تعلیم و تربیت باید در اولویت قرار گیرد.


آیت الله طباطبایی داشتن اخلاق اسلامی در کلاس‌های درس را امری لازم و ضروری برشمرد و افزود: تربیت انسانی و اسلامی در کنار تدریس بسیار مهم است و در شرایط کنونی ریشه ماندن در این مسیر را بیش از پیش هموار میکند.


معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه اصفهان نیز با بیان اینکه در این مراسم از ۱۴ استاد برتر قدردانی شد گفت: در سراسر استان بیش از ۶۰۰ نفر معلم در بیش از ۴۰ مدرسه تحت پوشش حوزه علمیه مشغول به فعالیت هستند.


حجت الاسلام محمدحسن ترابی افزود: افراد برتر بشاخص‌های تعریف شده را مانند نظم در ارایه دروس، کیفیت مطالب ارایه شده، استفاده از روش‌های نوین در اموزش داشته اند.

دیگر خبرها

  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس