Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:54:56 GMT

دوازدهمین یادواره شهدای روستای چاشم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۰۸۵۸

دوازدهمین یادواره شهدای روستای چاشم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، دوازدهمین یادواره سردار شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد نبوی و ۲۱ شهید گلگون‌کفن روستای چاشم از توابع شهرستان مهدی‌شهر همراه با گرامیداشت یاد معلم شهید سردار حاج محمود اخلاقی در روز جمعه هفتم مردادماه برگزار می‌شود.

اعضای ستاد دوازدهمین یادواره شهدای روستای چاشم به همراه خانواده معظم شهدا و اعضای پایگاه بسیج حمزه سیدالشهدا (ع) به همراه مردم مؤمن و متدین چاشم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن یادواره شهدا تلاش خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصب تمثال مبارک شهدا در ورودی روستای چاشم و ساخت سنگر، نصب پرچم، برپایی طاق نصرت، برپایی چادر به‌منظور به نمایش درآوردن کلیپ و فیلم از تلاش و ایثار و حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در قسمت بیرونی حسینیه اعظم روستای چاشم از برنامه‌های این یادواره است.

بر اساس اعلام ستاد یادواره شهدای چاشم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان سخنران این مراسم است و رضا جلالی، روایتگر، حسین کریمی مداح و سیدمرتضی عمادی مجری این یادواره شهدا هستند.

ستاد یادواره شهدای چاشم از آحاد مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورده است و این مراسم ساعت ۱۷ روز جمعه هفتم مردادماه در حسینیه اعظم روستای چاشم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2568/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: یادواره شهدای یادواره شهدا روستای چاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حسین آباد دورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛یادواره شهدای منطقه حسین آباد با حضور خانواده های معظم شهدا مردم شهید چپرور این منطقه دورود بر زار شد 
 محله حسین آباد شهرستان دورود ۹۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد