Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، میرشاد ماجدی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: لیگ فوتبال ایران برآیند فوتبال کشورمان است. باید بنده و همکارانم کاری کنیم که نسبت به سال گذشته و سال‌های گذشته‌تر، مدون‌تر و با شفافیت بیشتر این لیگ ادامه پیدا کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال جام جهانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر بحث فیفادی تغییراتی در برنامه‌ریزی خواهیم داشت. خواهش می‌کنم تیم ملی و سازمان لیگ را درک کنید. اولویت امسال، تیم ملی فوتبال ایران است. تیم‌ها را درک می‌کنم. تعطیلاتی به وجود می‌آید و کار سختی است اما خواهش می‌کنم آستانه تحمل را بالا ببرید و اجازه بدهید همکاری و تعامل بین فدراسیون، سازمان لیگ و باشگاه‌ها به وجود بیاید.

سرپرست فدراسیون فوتبال همچنین بیان داشت: در ماه گذشته خدمت مدیران باشگاه‌ها بودم. اجازه بدهیم بحث‌هایی که در خصوص داوری هست درون خانوادگی و بین مدیران حل شود و به زمین فوتبال وارد نشود. دنبال این هستیم تا وی.ای.آر/VAR را هرچه سریع‌تر امسال وارد کنیم. نمی‌دانم به نیم‌فصل اول می‌رسد یا خیر اما قول می‌دهم با بهترین کیفیت آن را وارد کنیم. خواهش می‌کنم تا آن زمان اجازه بدهند داوران ما آن چیزی که در ذهن‌شان است را انجام دهند. اشتباهی اگر رخ می‌دهد سهوی است و فراغت بال را به داوران و خشونت‌ها را کاهش بدهیم.

وی همچنین تصریح کرد: خشونت در ورزش و فوتبال وجود دارد. رشته‌های دانشگاهی مثل والیبال و بسکتبال هم در امان نیستند. فقط به نتیجه نگاه نکنیم. اینطور می‌شود خشونت‌ها را کاهش داد. اگر در فوتبال و فوتسال این ماجرا را عملی کنیم در بقیه رشته‌ها هم تاثیرگذار خواهد بود. همه چهره‌های حاضر در جمع فوتبالی هستند و متوجه می‌شوم که موافق یا مخالف هستند.

منبع: ایرنا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر فوتبال اخبار ورزشی اخبار مرتبط فرصت سوزی عجیب یک فوتبالیست مقابل دروازه خالی + فیلم ۱۴۰۱/۴/۲۱ درگیری لفظی چند ملی‌ پوش بعد از استوری‌ های جنجالی! ۱۴۰۱/۴/۱۹ صیادمنش به هال‌ سیتی پیوست + عکس ۱۴۰۱/۴/۱۸ زمان برگزاری دربی پایتخت مشخص شد ۱۴۰۱/۵/۳ افت ارزش ستاره فوتبال ایران در آلمان/ ضرر ۳ میلیون یورویی سردار آزمون ۱۴۰۱/۵/۳ اوج نفرت از رونالدو؛ اینجا جایی نداری کریستیانو! + عکس ۱۴۰۱/۵/۳ آخرین ویدیو ها طغیان رودخانه سرباز و مردمی که هشدارها را‌ جدی نگرفته بودند + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۹:۰۳ دلیل با حجاب شدن بهاره رهنما از زبان خودش + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۹:۰۰ زندگی لوکس رهبر کره شمالی ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۷:۵۳ شکستن انگشت یک پسر بچه به دست یک ربات شطرنج باز + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۶:۲۱ لحظه دستگیری قاتلان مجید عبدالباقی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۵:۵۲ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۹:۰۶ ماجدی: نمی‌دانم VAR به نیم فصل می رسد یا خیر / اولویت با تیم ملی است ۱۸:۵۳ ترکیب رنگ موهای پرطرفدار تیره و روشن + تصاویر ۱۸:۴۹ برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال مشخص شد ۱۸:۳۷ بازیگر فیلم تایتانیک درگذشت ۱۸:۳۴ زمان برگزاری دربی پایتخت مشخص شد ۱۸:۲۷ ۲۵ هزار تومان سود هر کیلوگرم مرغ برای واسطه‌ ها ۱۸:۲۶ خواصی که شما را عاشق آبغوره می کند ۱۸:۲۲ افت ارزش ستاره فوتبال ایران در آلمان/ ضرر ۳ میلیون یورویی سردار آزمون ۱۸:۰۵ پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده / قیمت پژو ۲۰۷ کاهش یافت + جدول قیمت ۱۸:۰۲ چی بخوریم، بیشتر جوش می زنیم؟ ۱۸:۰۰ قیمت یخچال فریزر امرسان چند؟ (جدول) ۱۷:۵۶ کلاف، رکورد تولید ماهانه ۲۰۸۰۰ تن را ثبت کرد ۱۷:۵۳ زندگی لوکس رهبر کره شمالی ۱۷:۵۱ همکاری‌های سامسونگ با برترین برندهای جهان برای ارائه بهترین تجربه کاربری ۱۷:۴۸ رفتار درست با کسی که از او خوشمان نمی آید! ۱۷:۴۲ تهاتر محصولات کشاورزی ایرانی با گندم روسیه ۱۷:۳۸ واکسن آبله از کشورهای خارجی خریداری می شود ۱۶:۴۸ اوج نفرت از رونالدو؛ اینجا جایی نداری کریستیانو! + عکس ۱۶:۴۵ چاقوهایی که هر کدبانویی نیاز دارد + معرفی کامل انواع چاقوی آشپزخانه ۱۶:۴۰ افتتاح حساب رایگان در بانک شهر بدون حضور در شعبه ۱۶:۳۶ آث میلان ایتالیا همچنان به دنبال جذب مهدی طارمی ۱۶:۳۳ کارنامه احمد شاه قاجار در ۱۳ سالگی + عکس ۱۶:۲۱ کدام داروهای جدید مشمول بیمه می شوند؟ ۱۶:۲۱ شکستن انگشت یک پسر بچه به دست یک ربات شطرنج باز + فیلم ۱۶:۲۰ طرح ویژه زمزم برای مشارکت در پذیرایی از عزاداران حسینی ۱۶:۱۹ سقف خرید لوازم خانگی بازنشستگان چقدر افزایش یافت؟ ۱۶:۱۹ ارزش سهام عدالت من (۳ مردادماه) ۱۶:۱۸ ماسوله خراسان کجاست؟ ۱۶:۱۰ روغن بالاترین تورم کالاهای اساسی را به خود اختصاص داد ۱۶:۰۶ رشد عجب اقتصاد ترکیه با وجود تورم شدید! ۱۶:۰۱ واگذاری سهام خودروسازان به مراحل پایانی نزدیک می‌شود / انتظار برای انتشار اطلاعیه عرضه خودرو در بورس کالا ۱۵:۵۶ بازنشستگان منتظر یارانه باشند؟ ۱۵:۵۳ معوقات یارانه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی چه شد؟ ۱۵:۴۶ فدرال رزرو مانع رشد بیت کوین می‌ شود؟ ۱۵:۴۵ سپاهان به دنبال قاتل پرسپولیس و استقلال ۱۵:۳۵ تنها ۱۴ درصد از کل مشترکان‌ آب کم مصرف هستند ۱۵:۱۴ محکومیت شرکت بزرگ لبنیاتی برای گران فروشی ۱۵:۰۵ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۵۸ اگر به یارانه ها اعتراض داریم، چه کنیم؟ ۱۴:۵۶ ادامه روند نزولی دلار و یورو در صرافی های بانکی ۱۴:۵۶ اجاره روزانه ویلا و امکان پرداخت آنلاین با تتر ۱۴:۵۴ تلفات در شبکه انتقال برق بیش از ۱۱ درصد و بالاتر از متوسط جهانی است ۱۴:۴۸ معیشت بازنشستگان از اولویت دولت خارج نشده است ۱۴:۴۷ اولویت تخصیص تسهیلات ۳۰۰ هزار میلیاردی دولت چیست؟ ۱۴:۴۰ بیمه‌آسیا ؛ معتبر و قابل اطمینان در صنعت بیمه ۱۴:۳۹ ترفندی برای تشخیص زردچوبه تقلبی از اصل + فیلم ۱۴:۳۴ جشن عروسی یک زوج در زیر آب! + فیلم ۱۴:۳۰ آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۱/۵/۳) ۱۴:۲۲ ۱۰ عامل باورنکردنی بوی بد پا‌ها ۱۴:۲۰ فرمول رفع استرس فوری ژاپنی ها بالاخره فاش شد اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال اخبار ورزشی فوتبال ایران ۱۴۰۱ ۵ ۳ تیم ملی فیلم ۱۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی خواجه مظفری صبح شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به اینکه گلستان در رسیدگی به دعاوی کارگری و کارفرمایی با رویکرد کاهش زمان رسیدگی توانست رتبه سوم را کسب کند، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری به ۱۶ روز رسیده است.

وی تعداد دادخواست‌های واصله در سال ۱۴۰۲ را چهار هزار و ۹۲۰ دادخواست اعلام کرد و افزود: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان هشت درصد کاهش داشته است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به چهار هزار و ۵۰۱ دادنامه صادر شده در سال گذشته گفت: از این تعداد هزار و ۴۲۰ فقره به صورت سازشی حل و فصل شده است.

وی یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان به تعداد دو هزار ۹۵۹ نفر بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۵ درصد کاهش داشتیم و تنها استانی هستیم که سیر نزولی داشته و بیانگر حفظ و صیانت از شغل و اشتغال شده است.

خواجه مظفری اظهار کرد: در راستای صیانت از نیروی کار و نظارت بر حسن اجرای قانون کار در واحدهای مشمول قانون کار در سال ۱۴۰۲ بازرسان کار به تعداد هفت هزار ۵۳۹ مورد بازرسی انجام دادند که از این تعداد دو هزار و ۸۸۱ بازرسی مربوط به کارگاه‌های پر خطر بوده است که در نتیجه این بازرسی‌ها و ارائه آموزش‌ها در سال ۱۴۰۲ منجر به کاهش ۳۱ درصدی حوادث ناشی از کار نسبت به سال ۱۴۰۱ شده است.

وی یادآور شد در سال ۱۴۰۲ توسط مرکز تحقیقات و تعلیمات اداره کل تعاون و کار در زمینه آموزش عمومی و تخصصی در خصوص حفاظت و بهداشت کار ۲۷ هزار و ۱۷۶ نفر ساعت آموزش به کارگران و نمایندگان کارفرمایان ارائه شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل‌های کارگری و کار فرمایی طی سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۵۲ تشکل در استان داریم که ۷۷ درصد تشکل کارگر و ۲۳ درصد تشکل کارفرمایی بوده که برای سال جاری افزایش ۱۵ درصدی را پیش بینی می‌کنیم.

کد خبر 6089720

دیگر خبرها

  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم