Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین پیروانی عصر دوشنبه در حاشیه مراسم قرعه‌کشی سازمان لیگ اظهار کرد: «ان‌شاءالله اتفاقات خوبی برای همه بیفتد و کمبودهایی که سال قبل داشتیم جبران شود. مشکل داوری و سیستم رادیویی داوران از مشکلات فصل گذشته بود. سیستم کمک داور ویدیویی هم فکر نمی‌کنم تا سالیان سال داشته باشیم. قول می‌دهند اما عملی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت چمن و وضعیت ورزشگاه‌ها هم از مشکلات دیگر بود. امیدوارم همه چیز دست به دست هم دهد تا بتوانیم یک لیگ خوب را داشته باشیم.»

او ادامه داد: «همه تیم‌ها دارند تلاش می‌کنند و کادرفنی خوبی دارند و بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند. ما هم پرسپولیس هستیم و خداراشکر هواداران را در ورزشگاه‌ها داریم. می‌رویم که بهترین نتایج را کسب کنیم. ان‌شاءالله تلاش کنند که مشکلات ورزشگاه‌ها را حل کنند. برای یک لیگ پویا باید همه چیز دست به دست هم دهد.»

بیشتر بخوانید: زمان دربی پایتخت مشخص شد تقابل استقلال و پرسپولیس با اصفهانی‌ها در هفته اول/عکس

کد خبر 1654994

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بیست و دومین دوره لیگ برتر باشگاه پرسپولیس افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم

«ابوالقاسم جراره» نماینده راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم پیروز شویم و فراکسیون نیروهای انقلابی را داشته باشیم. رایزنی‌ها و تلاش‌ها در حال انجام است، اما لازمه آن صبر است تا تکلیف برخی از نمایندگان نیز روشن شود.

وی با تاکید بر تلاش برای حل دغدغه‌های مردم، افزود: یکی از موضوعات مهمی که مردم با آن درگیر هستند، موضوعات اقتصادی است. باید بتوانیم با ورود به موضوعات قانونی، در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم و اگر لازم است نظارت جدی‌تری بر قوانین در راستای تسهیل فضای اشتغال، کسب و کار، اقتصادی و تولید داشته باشیم.

جراره گفت: باید فضای اقتصادی بهتری در کشور ایجاد شود و ما باید تلاش کنیم دغدغه‌های مردم کمتر شود. یکی از موضوعاتی که باید به آن پرداخته شود که لایحه آن توسط دولت تقدیم مجلس است، بحث کاهش مالیات بر تولید است. این اتفاق می‌تواند در حوزه تولید در کشور مؤثر باشد.

نماینده راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در ادامه با اشاره به کمیسیونی که در صورت راه‌یافتن به مجلس انتخاب خواهد کرد، گفت: من در گذشته، تجربه حضور در کمیسیون صنایع را داشته‌ام. مدتی نیز در معاونت تفریغ بودجه دیوان محاسبات مسؤولیت داشته‌ام؛ اما در صورت راه‌یافتن به مجلس جدید بسته به شرایط و نیاز مجلس فعالیت خواهم کرد؛ البته این منوط به تصمیم و انتخاب مردم است.

وی در پایان ضمن تشکر از راه‌اندازی پویش با مهر انتخاب کن بیان کرد: هر چقدر بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که مردم نامزدها را بهتر بشناسند و بهتر انتخاب کنند، قطعاً خوب و مؤثر است.

کد خبر 6079522

دیگر خبرها

  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • ژوزه مورایس: هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند / فیلم
  • شخصیت‌های ماندگار در دنیای انیمیشن‌های نوستالژیک
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است