Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اروپا می گوید بروکسل مجبور است دیر یا زود خود را برای قطع کامل دسترسی به گاز روسیه آماده کند.

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی،«اورزلا فن در لاین» در مصاحبه با خبرگزاری «دی پی آ» آلمان که روز دوشنبه منتشر شد، هشدار داد که اتحادیه اروپا باید برای بدترین سناریوی یعنی توقف کامل گاز طبیعی از روسیه آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد اروپا در مورد طرح انرژی اضطراری اتحادیه اروپا که هفته گذشته ارائه شد، تاکید کرد که مستقل شدن اتحادیه اروپا از بعد انرژی از روسیه حائز اهمیت است و یادآور شد که تصمیم مسکو برای قطع کامل تحویل گاز به اتحادیه اروپا، تنها به زمان بستگی دارد.

فن در لاین در ادامه صرف نظر از اقدامات گسترده ضد روسی غرب گفت که کرملین شریک قابل اعتمادی برای تامین انرژی اروپا نیست. گازپروم عمدا سطح ذخیره سازی خود را پایین نگه داشته است.

رئیس کمیسیون اروپا یادآور شد که در این میان، تنها دوازده کشور عضو به طور جزئی گاز از روسیه دریافت می کنند. اروپا باید برای بدترین سناریو آماده باشد: دیر یا زود، توقف کامل عرضه گاز.

رئیس کمیسیون اروپا در ادامه این مصاحبه اعلام کرد که اتحادیه اروپا قصد دارد حداکثر تا سال ۲۰۲۷ کاملاً ازنظر گازی از روسیه مستقل شود و به همین منظور نزدیک به ۳۰۰ میلیارد یورو تحت طرحی با این هدف سرمایه گذاری خواهد شد تا در گاز صرفه جویی به عمل آید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اروپا سناریو گازی اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • دفاع هوایی پاشنه آشیل اتحادیه اروپا
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • سیاست‌های بروکسل علت اصلی گرانی گاز در اروپا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به «رفح» غیر قابل قبول است
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • برنامه‌های آمریکا و اروپا برای نفوذ در قفقاز