Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: حداقل زمان آموزش داوران برای استفاده از کمک‌داور ویدوئی ۶ تا ۹ ماه است که باید این دوره را سپری کنند و به همین دلیل VAR به لیگ امسال نمی‌رسد.

به گزارش ایران اکونومیست، خداداد افشاریان در حاشیه مراسم قرعه‌کشی بیست‌ودومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تاکید کرد: با انجام‌ قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران ما هم آماده می‌شویم تا لیگ را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص راه‌اندازی VAR در فوتبال تاجیکستان گفت: این یک هشدار برای ما خواهد بود. پروسه‌هایی را آغاز کردیم تا این اتفاق بیافتد، البته این مساله به رقابت‌های فوتبال در فصل جاری نمی‌رسد و اگر بتوانیم فقط بحث آموزش را خواهیم داشت. واقعیت این است که هم داوران و هم فوتبال ایران به کمک‌داور ویدئویی نیاز دارند و باید این مهم هر چه زودتر محقق شود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال یادآور شد: حداقل آموزش برای داوران فوتبال جهت استفاده و بهره‌برداری از این تجهیزات ۶ تا ۹ ماه است که باید آن را سپری کنند.  ما برای این کار دو نقشه و طرح داریم،  اولین برنامه ما این است که تجهیزات را در ایران داشته باشیم و دومین برنامه هم این است که داوران کشورمان را برای آموزش به سایر کشورهایی که از این تجهیزات استفاده می‌کنند، اعزام کرده تا به علم و دانش این سیستم مجهز شوند.

او در مورد انتخابات هشتم شهریورماه و مشخص شدن رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد، اعضای مجمع باهوش هستند و باید با یک انتخاب خوب، ‌جامعه فوتبال سود خوبی را ببرد.

افشاریان تصریح کرد: در حال حاضر مهسا قربانی، علیررضا فغانی و موعود بنیادی‌فر این دوره‌ها را سپری کرده و مشکلی ندارند، البته بنیادی‌فر باید دوبازی را پشت‌سر بگذارد اما برای سایر داوران نیازمند آموزش هستیم که امیدوارم هر چه زودتر انجام شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فوتبال ، فدراسیون فوتبال ایران ، لیگ برتر فوتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بحث‌های زیادی درباره پاداش اعضای این تیم مطرح شده است.

یکی از موضوعات در این باره اهدای حواله خودرو به اعضای تیم ملی فوتسال است. ماجرای اهدای حواله خودرو به ملی‌پوشان فوتبال سال گذشته حواشی زیادی را حول فدراسیون ایجاد کرد و حالا مسئولان فدراسیون قصد دارند برای فوتسالیست‌ها هم چنین درخواستی بدهند.

احسان اصولی عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتسال در گفت و گوی روز دوشنبه خود درباره احتمال اهدای حواله خودرو به فوتسالیست‌های قهرمان ایران گفت:«حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما ‌درخواست آن را پیگیری می‌کنیم. طبق چارچوب تعریف شده بخشی از پاداش اعضای تیم پرداخت شده و بخشی از آن را هم که باقی مانده است، پرداخت خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد