Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر عطابخش عصر دوشنبه در حاشیه مراسم قرعه‌کشی بیست‌ودومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران افزود: اگر خود ما هم می‌خواستیم این قرعه را در بیاوریم شاید به این خوبی نمی‌شد، پیکان برای شروع لیگ با قرعه مناسبی روبه‌رو شد چراکه در هفته‌های اول با تیم‌های هم سطح خودمان بازی داریم.

وی ادامه داد:  با جذب جوان‌ها و نفرات با استعداد، یک تیم خوب را بستیم و در  لیگ برتر هم با همین تیم وارد میدان می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات مدیره باشگاه پای این مساله ایستاد و حتی اردوهای خودمان را به دلیل نداشتن بودجه، در تهران برگزار کردیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پیکان یادآور شد: هفته های اول با تیم‌های قهرمانی و نایب قهرمان لیگ یک بازی داریم و بعد با مس‌کرمان و نفت مسجدسلمان بازی داریم. با این بازی‌ها برای هفته‌های بعدی لیگ آماده می‌شویم و امیدوارم بتوانیم با این تیم جوان و باانگیزه نتایج خوبی را هم کسب کنیم.

عطابخش خاطرنشان کرد: میانگین سنی ما خیلی پائین است و از بازیکن امید و جوانان خودمان هم بهره خواهیم برد.  فرهنگ پیکان از فرهنگ تیم‌هایی از جمله آژاکس و آرسنال نشات می‌گیرد و می‌خواهیم بازیکن فوتبال را به سطح اول این ورزش معرفی کنیم.

وی در خصوص وضعیت مالی این باشگاه هم گفت: بودجه‌ای که می‌بندیم به بازیکنان پرداخت می‌شود اما چندبازیکن از سال قبل مطالباتی دارند که سعی در توافق و پرداخت داریم.  معمولا پیکان دچار مشکلات مالی نمی‌شود چراکه بر اساس بودجه‌ای که داریم حرکت می‌کنیم. توان و سطح ما مشخص است و با خیلی از تیم‌های بزرگ و مبالغی که در اختیار دارند نمی‌توانیم مقابله و مبارزه کنیم.

برچسب‌ها فوتبال تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال فوتبال تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام حذفی فوتبال به مراحل پایانی نزدیک می‌شود و جذابیت بیشتری پیدا کرده است. 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شده‌اند و ظهر روز دوشنبه با انجام قرعه‌کشی این تیم‌ها حریفان خود را نیز شناختند و همچنین مسیر صعود تیم‌ها نیز مشخص شده است.

یکی از اتفاقات جالب در حاشیه مراسم قرعه‌کشی رونمایی از کاپ قهرمانی تورنمنت حذفی بود. کاپی که قرار است در فینال رقابت‌ها به تیم قهرمان حذفی اهدا شود، ظهر دوشنبه در روابط عمومی سازمان لیگ به معرض نمایش گذاشته شد و مورد توجه قرار گرفت.

جام زیبای حذفی که یادواره آزادسازی خرمشهر است، چند سالی است در این تورنمنت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کاپ یک پایه متشکل از دو نخل به عنوان نماد خوزستان دارد و امسال هم نمونه‌ای از آن طراحی شده و به تیم قهرمان جام حذفی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد