Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی رقابت های لیگ بیست و دوم انجام شد...

پرسپولیس رقبای خود برای رقابت های لیگ بیست و دوم شناخت.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در قرعه کشی رقابت های لیگ بیست و دوم رقبای خود را شناخت و از لحاظ قرعه و تراکم رقبای سخت، صاحب یک قرعه نسبتا دشوار شده است.

شش هفته متعادل

پرسپولیس در همان هفته اول باید در خانه ذوب آهن به مصاف شاگردان مهدی تارتار برود و پس از آن در هفته دوم مقابل فولاد بازی می کند و همین بازی را می توانیم به عنوان اولین محک جدی کادر فنی پرسپولیس بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل محمدی در هفته سوم به مصاف آلومینیوم و مهدی رحمتی می رود تیمی که فصل گذشته پرسپولیس را با نتیجه 3-2 در تهران شکست داد. سرخ ها در هفته چهارم باید به مصاف نفت آبادان بروند و این تیم در هفته های بعدی مقابل هوادار و نفت مسجدسلیمان بازی می کند. سرخ ها هم مثل استقلال در 6 هفته اول باید با یک رقیب سرسخت بازی کند.

گلوگاه فصل برای یحیی گل محمدی؛ سه هفته دشوار

پرسپولیس باید در هفته هفتم باید از تراکتور میزبانی کند و سپس میهمان تیم سپاهان و خوزه مورایس است و پس از این دو بازی دشوار باید به مصاف مس رفسنجان برود. پرسپولیس اگر از این سه هفته به سلامت گذر کند گام بزرگی را برای قهرمانی برداشته است. پرسپولیس در هفته دهم باید به مصاف ملوان برود و در فضای پیش داربی هم با مس کرمان بازی می کند و در هفته دوازدهم هم سرانجام به مصاف رقیب سنتی خود می رود. پس از بازی با استقلال شاگردان گل محمدی در سه هفته پایانی نیز به مصاف پیکان، گل گهر و نساجی رفتند.

در مجموع پرسپولیس قرعه سخت تری نسبت به استقلال دارد.



 

اخبار داغ 

ارسلان مطهری با چهره جدید در تمرین استقلال / عکس افت ارزش سردار آزمون بعد از انتقال به بایرلورکوزن درخواست دنیله ده روسی از باشگاه آاس رم: ۲۰ عدد پیراهن دیبالا! درگیری لفظی اسپالتی با اوسیمن در تمرینات ناپولی / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ بیست و دوم سه هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر در شرایطی اعلام شده که در صورت ادامه رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر شاید سازمان لیگ با چالش مواجه شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سی‌ام باید در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان برود و اگر این تیم تا روز پایانی قهرمان نشود قطعا هواداران استقلال دوست دارند در جشن قهرمانی تیمشان شرکت کنند. تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین قطعا بدون تماشاگر است و باید دید آیا در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته می‌شود یا اینکه استقلال بدون تماشاگرانش به میدان می‌رود.

نکته جالب‌تر اینجا است که مثل برخی بازی‌های سال‌های قبل امکان انتقال بازی به ورزشگاه آزادی به هیچ وجه وجود ندارد، زیرا پرسپولیس در همان روز و همان ساعت در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است