Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:55:04 GMT

انتصاب سرمربی تیم امید باشگاه برق شیراز

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۱۲۲۷

انتصاب سرمربی تیم امید باشگاه برق شیراز

غلامرضا آبهشت گفت:  تمرین تیم  امید این باشگاه از روز سه شنبه چهارم مرداد ماه در مجموعه ورزشی این باشگاه واقع در بلوار رازی شیراز آغاز می شود و علاقه مندان به فوتبال می توانند در این تمرینات زیر نظر هادی ایمانی شرکت کنند.

او گفت: برای احیای تیم برق شیراز و حضور در سطح اول فوتبال کشور یک برنامه ۱۰ ساله داریم که اولویت ما توجه به تیم های پایه مانند امید، نوجوانان و جوانان است تا بتوانند به عنوان یک پشتوانه قوی برای تیم بزرگسالان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه برق شیراز از مسئولان استانداری و شرکت برق منطقه ای فارس به دلیل حمایت از احیای دو باره این باشگاه ۷۵ ساله تقدیر کرد و گفت: با استفاده از تجربه پیشکسوتان این باشگاه از جمله غلام پیروانی و دیگران می توانیم دوباره این باشگاه قدیمی را به جایگاه واقعی خود باز گردانیم.

 گفت: برای تیم بزرگسالان هم برنامه خوبی داریم و همانگونه که اعلام شد در حال مذاکره با مدیران چند تیم که در دسته دوم کشور حضور دارند، هستیم و به توافق هایی هم دست یافته ایم تا زمینه انتقال آن را به فارس فراهم کنیم.

داستان احیا تیم برق ۷۶ ساله 

اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس  با اشاره به اینکه تیم برق شیراز به مالک جدید واگذار شد، گفت: سرمایه‌گذار جدید این تیم مشخص و تیم برق به مدیریت جدید تحویل داده شده است.

او گفت: در نشست هماهنگی علاوه بر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان  استان فارس، نماینده شرکت برق منطقه ای فارس هم حضور داشت و از آن جا که نام این تیم برق است مقرر شد مسیری طی کنیم تا از پشتیبانی های مجموعه دولتی برق استفاده شود و ورزشگاه این باشگاه با همکاری شهرداری شیراز  دوباره احیا شود.

 پس از احیای  دوباره باشگاه برق شیراز، پنجم خرداد ماه سال جاری  توپ تیم فوتبال ۷۶ساله برق شیراز توسط پیشکسوتان این باشگاه به گردش درآمد تا چراغ این تیم قدیمی که افتخارات و محبوبیت های زیادی در فوتبال کشورمان دارد دوباره روشن شود.

سابقه باشگاه برق شیراز

 در سال ۱۳۲۵ عده‌ای از جوانان ورزش‌ دوست شیرازی که در کارخانه چراغ‌ برق شیراز کار می‌کردند، یک تیم فوتبال را تشکیل دادند که با موافقت مدیرعامل وقت شرکت برق منطقه ای فارس تحت پوشش این شرکت در آمد و قدیمی ترین باشگاه ورزشی ایران پیش از باشگاه دوچرخه سواران تاسیس شد.

کسب عنوان بهترین تیم شهرستانی در جام تخت جمشید (۱۳۵۶) شرکت در جام دیوار بزرگ چین و کسب مقام سوم، حضور در دو فینال جام حذفی و کسب مقام قهرمانی که منجر به شرکت در مسابقات جام باشگاه های آسیا شد، داشتن چندین ملی پوش در رده های مختلف سنی، کاپیتانی غلام پیروانی مدافع این تیم در تیم ملی جوانان ایران و کسب چندین مقام قهرمانی در رده های مختلف سنی در کشور در ویترین افتخارات این باشگاه ۷۶ ساله دیده می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب جدید باشگاه برق باشگاه برق شیراز تیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد

مدیرکل صدا وسیمای فارس از برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور در شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، احمد پهلوانیان در جلسه شورای عشایری استان اظهارداشت: تنوع در موسیقی، زبان و گویش‌های مختلف، فرهنگ و آداب و رسوم بسیار متنوع، پوشش‌های زیبای زنان و مردان، غذا‌های سنتی و... در جای جای استان، گویای اقوام مختلف در آن سرزمین است و فارس با این ویژگی، به حق ایرانی کوچک و سرزمین رنگین کمان اقوام است.

وی با تأکید بر وحدت اقوام ایرانی بیان کرد: مؤلفه ایران قوی در سایه «وحدت اقوام ایرانی» شکل گرفته و توسعه وحدت بین اقوام و ترویج این فرهنگ وظیفه همگانی است.

پهلوانیان با تأکید بر ظرفیت‌های اقوام و عشایر در استان یادآور شد: می‌طلبد مدیران ارشد استان و رسانه با هدف ایجاد وحدت، نمایش جذابیت‌ها، فرهنگ، تمدن و هویت اقوام، عشایر و ایلات ساکن در استان و با تکیه بر دو اصل هویت‌محوری و عدالت‌گستری، عملیات رسانه‌ای ویژه‌ای را طراحی کنند.

مدیرکل صدا و سیمای فارس از برگزاری نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور در سطح ملی و با محوریت استان فارس در بهمن‌ ماه خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره می‌تواند یک رویداد ارزشمند فرهنگی در پاسداشت اقوام و عشایر و معرفی فرهنگ و هویت این بخش و پررنگ‌تر شدن جایگاه اقوام و عشایر کشور باشد.

وی، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، اقتصادی، اجتماعی اقوام و عشایر، بسترسازی تقویت وحدت و افزایش تعامل بین اقوام کشور، توجه به اشتراکات فرهنگی، مذهبی و آئینی اقوام ایرانی، توجه به عشایر به عنوان قطب مولد کشور و توجه به نقش تاثیرگذار زنان عشایر در عرصه‌های مختلف و نقش مدیریتی آنان در تحکیم بنیان خانواده را بخشی از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: این جشنواره در دو بخش تولیدات مراکز استان‌ها و بخش مردمی مدنظر است که شامل تولیدات رادیویی، تلویزیونی، و مجازی است.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است