Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع روسونری به ادامه موفقیت های تیمش در فصل آینده امیدوار است.

الساندرو فلورنتزی، در فصل گذشته قهرمانی سری آ را با میلان تجربه کرد.

طرفداری| الساندرو فلورنتزی، مدافع راست ۳۱ ساله و ایتالیایی میلان که پس از یک دوره حضور قرضی، توسط روسونری خریداری شد، در مصاحبه با اسکای، درباره فصل آینده و جدایی اش از رم صحبت کرد:

 سال گذشته، ما با شایستگی کامل قهرمان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحیه تیمی عالی و نگرش مشترکی بین اعضای تیم وجود داشت. همه ما برای یک هدف تلاش کردیم. شاید قوی‌ترین تیم روی کاغذ نبودیم، اما قوی‌ترین‌ها همیشه برنده نمی‌شوند! حتی در سخت‌ترین لحظات، ما توانستیم بر سختی‌ها غلبه کنیم، اینها چیزهایی هستند که تفاوت را ایجاد می‌کنند.

 فلورنتزی درباره فصل آینده گفت:

تیم‌های زیادی در حال تقویت خود هستند، اما ما می‌خواهیم موفقیتمان را تکرار کنیم، مطمئناً کار آسانی نخواهد بود زیرا همه می‌خواهند قهرمان ایتالیا را شکست دهند. باید بازی به بازی پیش برویم و از آنچه که در زمین بردیم، دفاع کنیم. ستاره دوم، هدف بزرگ ماست. در لیگ قهرمانان باید نسبت به سال گذشته پیشرفت کنیم. خیلی ها تجربه بازی در این تورنمنت را نداشتند، اما بازی های این فصلمان در لیگ قهرمانان، به ما چیزهای زیادی آموخت.

مدافع ایتالیایی درباره جدایی از رم گفت:

جدایی از رم، خواسته من نبود. در ابتدای کار، من، توتی و دروسی فکر می کردیم همیشه برای همیشه در رم خواهیم ماند. متأسفانه این امکان وجود نداشت. 

اخبار داغ 

ارسلان مطهری با چهره جدید در تمرین استقلال / عکس افت ارزش سردار آزمون بعد از انتقال به بایرلورکوزن درخواست دنیله ده روسی از باشگاه آاس رم: ۲۰ عدد پیراهن دیبالا! درگیری لفظی اسپالتی با اوسیمن در تمرینات ناپولی / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی

 پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

  منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!