Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با اشاره به شیوع سویه جدید ویروس کرونا در کشور، گفت: لازم است با رعایت کامل توصیه های بهداشتی در ایام پیش روی ماه محرم مانع از شیوع این ویروس در کشور شویم.

به گزارش ایران اکونومیست، سید مجید میراحمدی در یکصدمین نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا که با حضور نمایندگان دستگاه ها در محل وزارت کشور برگزار شد؛ گفت: با توجه به خطر شیوع سویه جدید ویروس کرونا، نحوه برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم مورد بحث و گفت وگوی اعضای کمیته قرار گرفت و در نهایت مقرر شد این مراسم با رعایت اصول بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، پرهیز از تراکم بیش از حد جمعیت، چرخش و تهویه هوا در محیط سربسته، پرهیز حضور بیماران زمینه ای و سالمندان در فضای  سربسته و  عدم حضور بیماران دارای علائم کرونا برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از شهروندان عزیز کشور خواست برای حفظ سلامتی خود و سایرین حتما از ماسک استفاده نمایند و خطر شیوع ویروس را جدی بگیرند.

برگزاری قطعی کلاس های مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به صورت‌ حضوری از دیگر دستور کارهای نشست امروز کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا بود و در این خصوص میراحمدی گفت: با توجه به اهمیت مسائل علمی و جبران عقب ماندگی ناشی از دو سال تعطیلی در شرایط کرونایی برابر مصوبه ستاد ملی کرونا تمام تاکیدات بر برگزاری حضوری کامل کلاس های درس است و برای همین باید دانشگاه ها و مدارس از هم اکنون کلیه اقدامات و  برنامه ریزی خود را  بر روی این مهم متمرکز نمایند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ویروس کرونا ، سید مجید میراحمدی ، وزارت کشور

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ویروس کرونا سید مجید میراحمدی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود