Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی» عصر دوشنبه در آیین ازدواج خانواده های سپاه روح الله استان مرکزی افزود: یکی از مهمترین سرمایه های سپاه مسئله معنویت و خانواده بوده و این مهم از عوامل موفقیت پاسداران در ماموریت ها است و روز به روز باید مسئله خانواده تقویت شود.

وی ادامه داد: دشمنان امروزه از طریق فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به بنیان مقدس خانواده بوده و یکی از عرصه های دفاع از ارزش های اسلامی خانواده و مدیریت فرهنگی در خانواده است و باید سبک زندگی اسلامی در خانواده تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه خانواده های پاسدار نقش و جایگاه مهمی در گام دوم دارند، گفت: هویت پاسداری از دل خانواده های اسلامی تقویت می شود و خانواده پاسدار یک هویت اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی است و باید مظهر ایمان، تقوا و اراده های انقلابی باشد.

سردار فدوی رسالت همسران و فرزندان پاسدار را یک رسالت زینبی وار (س) دانست و افزود: خانواده پاسداران به طور قطع در مجاهدت ها و افتخار آفرینی پاسداران شریک هستند و نهاد مقدس سپاه جایگاه ویژه ای برای خانواده قائل بوده و تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی برای ساختن ایرانی قوی در گام دوم مد نظر سپاه در فعالیت های خانواده است.

وی بیان کرد: سپاه و بسیج در کنار همه ماموریت ها و رسالت های خود توجه به امر خانواده و ازدواج هم برای خانواده های پاسداران و هم برای مردم و خصوصا نیازمندان را ضروری می داند چراکه سپاه با مردم و در بین مردم و برای مردم گام بر می دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: سپاه در سختی ها و مقاطع سخت همدرد مردم است و در گفتمان سپاه مردم یکی از محورهای اصلی حرکت سپاه است و لذا ملت ایران که همواره وفاداری خود را به انقلاب و ارزشهای اسلامی نشان داده اند، شایسته خدمت های صادقانه هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این آیین گفت: به برکت انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام، امروز روبه زوال و نابودی هستند و مکتب امام خمینی(ره) همینه پوشالی آمریکا را در هم شکست و به حق، امام خمینی (ره) روح الهی بود و امام متعلق به بشریت و افتخار جهانی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» افزود: دشمن امروز در برابر اقتدار و عظمت انقلاب و ملت ایران هیچ غلطی نمی تواند کند و منطق انقلاب اسلامی قوی شدن است و راه عزت و کرامت با قوی شدن در همه ابعاد است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین ضرورت های ادامه مسیر اقتدار و رسیدن به ایران قوی در همه ابعاد همراهی نسل جوان و نوجوان با حرکت تمدنی در گام دوم است و از الزامات این همراهی تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب و حماسه های هویت ساز برای نسل جوان و نوجوان است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد : سپاه پاسداران محصول ۴۳ سال جهاد در میدان های سخت است که با مولفه های ایمان، عمل صالح، و ولایتمداری به دست آمده و امروز پاسداران غیور برای حفظ امنیت و آرامش مردم تا پای شهادت در میدان نبرد حضور دارند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

به روایت ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902632

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است