Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:23:51 GMT

طوفان شهرستان فهرج را درنوردید

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۱۷۰۰

طوفان شهرستان فهرج را درنوردید

حسین سعید نیا فرماندار فهرج گفت: شهروندان بخصوص افراد سالمند وکسانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند تا فروکش کردن طوفان از منزل خارج نشوند.

او همچنین از شهروندان خواست خواست از سفر‌های غیر ضرور پرهیز نمایند.

سعید نیا می‌گوید: عصر امروز طوفان در این شهرستان بخصوص بخش نگین کویر آغاز و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان گفت: با توجه به اعلام هواشناسی سامانه بارشی توام با رعدوبرق و تندباد‌های لحظه‌ای تا جمعه دراستان فعال است واحتمال اینکه شهرستان رابخصوص ازنظرسیل و تندباد تحت تاثیرقراردهد متصور است.

او همچنین از اعضای صبح ستاد بحران شهرستان خواست آمادگی لازم را برای مقابله باحوادث احتمالی داشته باشند و تا خروج این سامانه از محدوده شهرستان در حوزه کاری خود حضور داشته باشند.

امیر آزاد بخشدار بخش نگین کویر فهرج گفت: وزش طوفان در بخش نگین کویر از شدت بیشتری برخوردار است و شعاع دید در این بخش به کمتر از ۵۰ متر رسیده است.

همچنین امین رکن آبادی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فهرج گفت: وزش طوفان در محور‌های مواصلاتی شهرستان باعث کاهش شعاع دید شده است و شعاع دید در محور فهرج-زاهدان به کمتر از ۳۰۰ متر رسیده و عبور و مرور در این محور به کندی صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طوفان ستاد مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلم می خواست شاه ایران شوم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره چوپان شیرازی از سفر به ژنو (فیلم) من مي خوام شاه بشم (+عكس)

دیگر خبرها

  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • دلم می خواست شاه ایران شوم (فیلم)
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان