Web Analytics Made Easy - Statcounter

علائم کرونا در بهبودیافتگان پس از گذشت یک‌سال، فعالیت چهار مرکز ناباروری در اصفهان، اجرای طرح «یاری» در راستای افزایش قدرت خرید بازنشستگان کشوری، درخواست وزارت بهداشت برای خرید واکسن آبله‌میمونی و هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در مناطق پربارش اصفهان را در بسته خبری سرویس جامعه ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار امروز _دوشنبه سوم مردادماه_ سرویس جامعه به شرح ذیل است:

علائم کرونا در بهبودیافتگان پس از گذشت یک‌سال از ابتلاء چیست؟

ویروس کرونا علاوه بر عوارضی که هنگام ابتلاء بروز می‌دهد، می‌تواند عوارضی داشته باشد که پس از گذشت یک‌سال بعد از بهبودی بروز پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پوشش ناباروری بیمه سلامت برای همه صندوق‌ها برقرار است / فعالیت ۴ مرکز ناباروری در اصفهان

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان با بیان اینکه پوشش درمان ناباروری برای افراد تحت پوشش همه صندوق‌های بیمه سلامت برقرار است، گفت: ۹۰ درصد تعرفه هزینه‌های درمان ناباروری در بخش دولتی و ۹۰ درصد تعرفه عمومی غیردولتی در بخش خصوصی، توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح «یاری» در راستای افزایش قدرت خرید بازنشستگان کشوری+جزئیات

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه طرح‌های حمایتی برای بازنشستگان این صندوق طراحی شده است که ازجمله این طرح‌ها می‌توان به طرح «یاری» جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان با حفظ منزلت آن‌ها اشاره کرد، گفت: امکان خرید تخفیفی و اقساطی از این طریق برای بازنشستگان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید

درخواست وزارت بهداشت برای خرید واکسن آبله‌میمونی / بررسی موارد مشکوک در ۱۲ قطب دانشگاهی

رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس آبله‌میمونی در جهان گفت: ما واکسن علیه این بیماری را تولید نمی‌کنیم، اما درخواست خرید آن را دادیم که در حال بررسی است تا تعداد محدودی را برای موارد احتمالی تهیه کنیم.

بیشتر بخوانید

کشف البسه منقش به علائم شیطان‌پرستی در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از تشدید طرح کنترلی و نظارتی صنوف و برخورد با فروشندگان پوشاک نامتعارف خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، ۲۶ دست لباس‌مشکی با علائم شیطان‌پرستی کشف شد.

بیشتر بخوانید

افزایش ۳ درصدی تماس‌های مردمی با ۱۱۰

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از افزایش سه درصدی تماس‌های مردمی با ۱۱۰ خبر داد و گفت: در چهار ماهه سال جاری یک میلیون و ۳۷۴ هزار و ۶۴۴ مورد تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ برقرار شده است.

بیشتر بخوانید

انتقال هوایی یک بیمار حاد قلبی از داران به اصفهان

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان از انتقال هوایی یک بیمار حاد قلبی از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان شهید چمران، خبر داد.

بیشتر بخوانید

پیکر آخرین مفقودی سیل استهبان پیدا شد

پیکر آخرین مفقودی سیل استهبان که مربوط به کودکی یک ساله بود، پیدا شد.

بیشتر بخوانید

هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در مناطق پربارش اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با افزایش فعالیت سامانه بارشی تابستانه در روزهای پنجشنبه و جمعه، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری‌شدن روان‌آب‌ها و سیلابی‌شدن مسیرها و اختلال تردد در مناطق پربارش استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

اصلاح «سن بازنشستگی» در دستور کار

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه قوانین بازنشستگی باید اصلاح شود، گفت: اصلاحات پارامتریک باید اجرا شود که یکی از آن‌ها «سن بازنشستگی» است. امید به زندگی بهبود یافته اما سن بازنشستگی را پایین آورده‌ایم و برعکس عمل کرده‌ایم. اصلاحاتی از این دست خیلی جدی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 590917

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی صندوق های بازنشستگی صندوق بازنشستگی کشوری مدیرعامل صندوق بازنشستگی بازنشستگی صندوق بازنشستگی فولاد افزایش سن بازنشستگی مزایای بازنشستگی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزایش سن بازنشستگی در ایران مستمری بازنشستگی سن بازنشستگی آبله میمونی تشخیص آبله میمونی شیوع آبله میمونی در ایران سیل استهبان سازمان بیمه سلامت ایران بیمه سلامت رایگان بیمه سلامت همگانی بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت درمان ناباروري هزینه های درمان ناباروری مرکز باروری و ناباروری اصفهان سیل در اصفهان هشدار وقوع سیل در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پس از گذشت یک سال بیشتر بخوانید آبله میمونی بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟

بررسی گفت‌وگوهای اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و دریافت خروجی آن معروف به «ابر کلمات» خروجی قابل تأملی از سخنان اعضای شورا ارائه می‌کند که نشان می‌دهد هر کدام از اعضا روی چه موضوعات و نکاتی تمرکز داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «ابر کلمات» خروجی قابل تأملی از سخنان اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان ارائه می‌کند که نشان می‌دهد هر کدام از اعضا روی چه موضوعات و نکاتی تمرکز داشته‌اند.

در ادامه خروجی گرافیکی که از ابر کلمات و کلید واژه‌های پرتکرار اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در یک سال اخیر داشتند را از نظر می‌گذارانید.

کد خبر 749076

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟